250667

معروفخانی در گفتگوی اختصاصی با دنیای معدن مطرح کرد:

صنعت فولاد سبز نیازمند استفاده از تکنولوژیها و نوآوری‌های جدید است

دنیای معدن- مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: برای توسعه صنعت فولاد سبز در کشور استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، نوآوری‌های جدید و دانش روز بسیار ضروری است.

عطاالله معروفانی در حاشیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دنیای معدن، افزود: با توجه به رویکردهای جدید صنعت فولاد در دنیا در این کنفرانس درصددیم که برای حفظ محیط زیست و تولید فولاد سبز در کشور گام های اساسی برداشته شود.

 مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تاکید کرد: استفاده از تجارب شرکت‌های صنعتی و برقراری ارتباطات بین مدیران صنعت فولاد و استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها از مهم‌ترین رو رویکردهای این کنفرانس است.

معروفانی تصریح کرد: در این کنفرانس آخرین تکنولوژی‌های صنعت فولاد در جهان توسط متخصصان داخلی و خارجی به شرکت‌های فولادی ارایه می شود تا شرکت‌های فولادی بتوانند از این تکنولوژی‌ها در تولید محصولات فولادی استفاده کنند.

وی یادآور شد: خوشبختانه حضور در این کنفرانس با استقبال خوب مدیران صنعت فولاد مواجه شده و با ارائه ۱۱۰ مقاله علمی و تخصصی از داخل کشور، ۴ مقاله علمی از خارج از کشور و برگزاری ۱۹ کارگاه آموزشی از مهم‌ترین برنامه های این کنفرانس است.

معروفخانی با بیان اینکه برگزاری مستمر  این کنفرانس در تبادل نظر مدیران صنعت فولاد و استفاده از ایده های جدید در این صنعت در کشور نقش مهمی ایفا می کند، افزود: انتظار داریم با استفاده از تجربیات و استفاده از دانش روز  شاهد رشد و تحولات و تغییرات روز افزون در صنعت فولاد سازی کشور باشیم.

 سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با حضور کارشناسان، متخصصان و مدیران صنعت فولاد کشور روزهای سوم و چهارم بهمن ماه سال جاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید