250627

طیب نیا: تولیدکنندگان فولاد در کشور در حوزه نوآوری‌های جدید فعالیت های خوبی را آغاز کرده اند

دنیای معدن-مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پیامی به سومین کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در بندرعباس تاکید کرد: صنعت فولاد ایران در حوزه نوآوری‌ها فعالیت‌های جدی و بزرگی را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای معدن، محمد یاسر طیب نیا در این پیام اظهار داشت: خوشبختانه با همت و تلاش تولید کنندگان ایرانی هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در بین ۱۰ کشور تولید کننده برتر فولاد جهان قرار گرفته است و این مهم تنها با تلاش همه تولید کنندگان به دست آمده است.

 مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: در صنعت فولاد کشور در بخش نخست بومی‌سازی مورد توجه جدی قرار گرفت و در بخش دوم باید به نوآوری‌ها و توسعه تکنولوژی‌های جدید توجه جدی شود.

طیب نیا در این پیام با اشاره به اهمیت برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم توسط شرکت فولاد هرمزگان تصریح کرد: با توجه به اهداف توسعه فولاد در جنوب کشور فولاد هرمزگان باید هم افزایی بخش تولید اهالی علم و فناوری، زمینه‌های لازم را برای انتقال تکنولوژی‌های جدید به سایر شرکت‌های تولیدی را فراهم کند.

طیب نیا تاکید کرد: مایه خرسندی است که فولاد هرمزگان برای برگزاری این کنفرانس پیش قدم شده و خوشبختانه تاکنون طی سال‌های گذشته نتایج خوبی نیز به دست آمده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پایان این پیام خاطرنشان کرد: باید توجه داشت برگزاری این کنفرانس‌ها از سوی تولید کنندگان فولاد گام‌های اساسی برای تحقق اقتصاد دانش بنیان است تا از این طریق محملی برای ثبت ابتکارات و استفاده از تجربیات اهالی صنعت فولاد در کشور فراهم شود.

شایان ذکر است که این پیام توسط امیر مظاهری مشاور مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در امور شرکت های دانش بنیان در این کنفرانس قرائت شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید