245138

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

طرح فولاد ازنا زمینه اشتغال هزار نفر را فراهم می‌کند

دنیای معدن: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح فولاد ازنا زمینه اشتغال هزار نفر را فراهم می‌کند.

به گزارش دنیای معدن، حسین گودرزی در گفت‌وگویی اظهار کرد: فاز تولید داروسازی انسانی کارخانه بایرافلاک دارای ۹۰‌ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و دارای تجهیزات بی‌نظیری است.

وی تصریح کرد: داروسازی بایرافلاک بزرگترین کارخانه داروسازی بوده و یک طرح جهانی محسوب می‌شود که بنا بوده در پنج فاز اجرا شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ فاز آن اجرا و یک فاز آن به مرحله بهره‌برداری رسیده اما ظرفیتش هنوز کامل نیست.

گودرزی با اشاره به مشکلات این طرح، افزود: در این راستا باید برای تکمیل طرح پیگیری‌های لازم صورت گیرد و مشکلات آن برطرف شود.

وی اضافه کرد: تولید داروی دامی در یک شیفت این کارخانه صورت می‌گیرد در حالی‌که بنا بوده تولید داروی دامی که نیاز کشور است در سه شیفت کاری صورت گیرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با اشاره به طرح فولاد ازنا، بیان کرد: این طرح یکی دیگر از طرح‌های بزرگ اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی ازنا بوده و گشایش‌های خوبی برای این طرح ایجاد شده و شرکت سازنده آن که فولاد تکنیک بوده در منطقه مستقر شده و در حال تجهیز کارگاه است.

گودرزی ادامه داد: امیدواریم با تامین مالی و مشارکت‌هایی که صورت می‌گیرد این طرح به‌زودی به بهره‌برداری برسد چون با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال برای یک هزار نفر فراهم خواهد شد که تحولی در حوزه صنعت و اشتغال استان ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس اظهار کرد: انتظار می‌رود مشکلات پیش روی این طرح همچون مسائل و نگرانی‌هایی که اهالی زرنان نسبت به چاه‌های حفر شده و تامین آب زمین‌های کشاورزی خود دارند، برطرف شود.

انتهای پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید