245106

طرح فولاد ازنا به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

دنیای معدن: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح فولاد ازنا به عنوان یکی دیگر از طرح‌های بزرگ اقتصادی، گفت: اتفاقات خوبی برای این طرح رخ داده و شرکت سازنده در منطقه مستقر و در حال تجهیز کارگاه است.

به گزارش دنیای معدن، حسین گودرزی عصر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح تولید فروسیلیکو منگنز ازنا با اشاره به اینکه زیرساخت‌های خوبی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا ایجاد شده است، اظهار کرد: در سطح استان نگاه خوبی به این منطقه وجود دارد، اما در سطح ملی شناخت کافی نسبت به مزیت‌ها و استعدادهای این منطقه وجود ندارد.

وی بر لزوم انجام کارهای تبلیغاتی جهت معرفی منطقه ویژه اقتصادی ازنا در سطح کشور تاکید کرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی به آلودگی‌های زیست محیطی فروآلیاژ در مومن آباد، گفت: مردم نگران هستند که این منطقه سرنوشتی همچون منطقه مومن آباد در حوزه زیست محیطی پیدا نکند.

گودرزی خاطر نشان کرد: با توجه به همجواری منطقه با شهر، انتظار می‌رود که تمامی استانداردهای زیست محیطی در آن رعایت شود.

وی با اشاره به طرح فولاد ازنا به عنوان یکی دیگر از طرح‌های بزرگ اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی ازنا، گفت: اتفاقات خوبی برای این طرح رخ داده و شرکت سازنده آن که فولاد تکنیک است در منطقه مستقر و در حال تجهیز کارگاه است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تامین مالی و مشارکت‌هایی که در حال انجام است، این طرح هم به زودی به بهره‌برداری برسد.

به گفته گودرزی در صورت بهره‌برداری از طرح فولاد ازنا برای یک هزار نفر شغل ایجاد می‌شود و شاهد تحول در حوزه صنعت و اشتغال استان خواهیم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید