251683

امروز و با حضور سهامداران؛

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت گل‌گهر برگزار شد

دنیای معدن: مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر صبح امروز شنبه ۱۹ اسفندماه، با حضور بیش از ۸۵ درصد سهامداران در سالن الغدیر مرکز همایش‌های وزارت کشور، به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، در این مجمع افزایش سرمایه شرکت گل‌گهر از ۳۳ هزار میلیارد تومان به ۵۵ هزار میلیارد تومان در دو مرحله از محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی سهامداران به عنوان مهمترین دستور کار مجمع مطرح شد.

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با تشکر از سهامداران حقیقی و حقوقی، اظهار داشت: در سال آینده هر چهارماه یک پروژه جدید در منطقه گل‌گهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و اگر افزایش سرمایه پیشنهادی ما محقق شود به تعهدات خود در توسعه تولید، عمل خواهیم کرد و اگر محقق هم نشود با تامین سرمایه از منابع دیگر برای رسیدن به اهدافی که برای گل‌گهر پیش‌بینی کرده‌ایم، تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان مجمع و با رای سهامداران، افزایش سرمایه گل گهر از ۳۳ هزار میلیارد تومان به ۴۳ هزار میلیارد تومان ( ۵ هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته و ۵ هزار میلیارد تومان از محل مطالبات آورده نقدی سهامداران) به تصویب رسید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید