252419

برنامه‌هایی که به ارتقای کمی و کیفی «گل گهر» ختم شد

دنیای معدن: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سال ۱۴۰۲ موفق به ثبت رکورد‌های کمی و کیفی شد که نشان از توانمندی‌های این مجموعه دارد و حاکی از تلاشی است که در راستای تحقق چشم انداز ۱۴۱۰ در این مجموعه صورت می‌گیرد.

به گزارش دنیای معدن،  شرکت گل گهر با برنامه ریزی های صورت گرفته، سال 1402  را با ثبت رکوردهای مختلف در زمینه های کمی و کیفی به پایان رساند و توانست برگ زرینی در کارنامه کاری خود داشته باشد. 

 

تدوین چشم انداز 1410  توسط این شرکت یکی از مهمترین چشم اندازهایی بود که این مجموعه در سال های اخیر خود در برنامه قرار داده و تلاش می کند در مسیر تحقق آن گام بردارد. 

 

حال نگاهی به کارنامه رکوردهای این مجموعه در سالی که گذشت نشان می دهد، گل گهر در مسیر تحقق اهداف قرار دارد و نتیجه آن به خوبی قابل رویت است. 

 

شرکت گل گهر در سال 1402  توانست میزان رکوردهای خود در حوزه کمی را از 5  مورد سال 1401 به 12  مورد در 1402  برساند. این موضوع نشان می دهد، سرمایه گذاری خوبی در حوزه تحقیق و توسعه انجام گرفته است که نتیجه آن در ثبت رکوردها قابل مشاهده است.

 

 درواقع این مجموعه با سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و توسعه توانست رکوردهای کمی را به نتیجه برساند که اصلی ترین بازخورد آن در افزایش فروش و درآمد خواهد بود.

 

اما در حوزه کیفی نیز این رکوردها به 20  مورد رسید که بی تاثیر بر میزان رکوردهای کمی نیست. افزایش کیفیت تولیدات منجر به ثبات در فروش و رضایت مشتریان خواهد شد که یکی از اولویت های مجموعه گل گهر است. 

 

درواقع افزایش کمی و کیفی تولیدات می تواند نشان از برنامه ریزی و سرمایه گذاری هدفمند باشد که گل گهر آن را در اولویت های خود قرار داده است. 

 

سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و توسعه و همچنین معدنکاری هوشمند، منجر به افزایش کیفی تولیدات می شود. این موضوع نشان می دهد این مجموعه در تلاش است تا توسعه به صورت همه جانبه در تمامی بخش ها اجرایی شود.  

 

رشد کمی و کیفی کمک می کند تا سطوح درآمدی در این مجموعه افزایش پیدا کرده و مسیر تحقق چشم انداز 1410  به خوبی طی شود.

 

  بهره برداری از پروژه های این مجموعه منجر به افزایش فروش و درآمدها خواهد شد و می توان درآمد حاصل از این فروش را راهی پروژه های کرد که به تحقق چشم انداز آن منجر شود.

 

 بی شک با چنین برنامه ای در سال 1403 گل گهر با رکوردهای بیشتری را به ثبت می رساند که می تواند خبر خوشی برای سهامداران آن باشد.

 

 درنتیجه این موضوع حمایت سهامداران نیز افزایش پیدا می کند و می تواند در تامین سرمایه مورد نیاز برای اجرای طرح ها نیز موثر باشد. حال باید دید مجموعه گل گهر بهار 1403  را با چه برنامه ای به پایان می رساند و چه رکوردهایی را به ثبت می رساند. تیتر۲۰

 

دیدگاهتان را بنویسید