251999

مدیر مجتمع فروکروم جغتای عنوان کرد:

مجتمع فروکروم جغتای سال ۱۴۰۲ خوش درخشید

دنیای معدن: مدیر مجتمع فروکروم جغتای از ثبت دو رکورد در تولید و حضور درخشان این مجتمع در حوزه HSEE به عنوان دستاوردهای این واحد در سال ۱۴۰۲ یاد کرد.

به گزارش دنیای معدن، احسان عزیزی مدیر مجتمع فروکروم جغتای درباره عملکرد این مجتمع در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: مجتمع فروکروم با تولید حدود ۳ هزار و ۲۰۰ تن فروکروم پرکربن موفق به ثبت رکورد جدید تولید در اردیبهشت ماه سال گذشته شد که این میزان ۱۳.۷ درصد نسبت به رکورد قبلی افزایش داشت.

وی افزود: مجتمع فروکروم در سال ۱۴۰۲ رکورد تولید ماهیانه در بخش ریخته گری را در خرداد ماه با تولید ۲هزار ۶۲۸ تن فروکروم پرکربن شکست که این رقم تولید از ابتدای فعالیت مجتمع تاکنون بی سابقه بوده است.

عزیزی تاکید کرد: با رشد بی سابقه تولید در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲، برای اولین بار، بالاترین تناژ حق السهم از ابتدای واگذاری مجتمع به بخش خصوصی از سال ۱۳۹۶ تاکنون را با دریافت بیش از ۱۱۰۰ تن فروکروم به ثبت رساندیم.

وی ادامه داد: با توجه به واگذاری مجتمع به بخش خصوصی و تولید مستمر از زمان این واگذاری انجام تعمیرات اساسی به منظور حفظ شرایط مطلوب فنی در کارخانه، در تیرماه اورهال اساسی کوره و تجهیزات فنی مجتمع در دستورکار قرار گرفت که با پیگیری‌های دستگاه نظارت در بازه زمانی کمتر از سه ماه اورهال اساسی کارخانه انجام و مجتمع مجدد در مدار تولید قرار گرفت.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای بیان کرد: سال ۱۴۰۲ یکی از بهترین و شاخص‌ترین سال‌های عملکرد مجتمع از زمان راه اندازی تاکنون در حوزه ایمنی و HSEE بوده که از شاخص‌ترین اقدامات صورت گرفته می‌توان به اخذ مجوز تاسیس اولین مرکز بهداشت کار و افتتاح آن در شهریور ماه، معرفی مجتمع فروکروم جغتای به عنوان شرکت برتر در حوزه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در استان خراسان رضوی، کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات آتش نشانی شرکت‌های وابسته به ایمیدرو در شانزدهمین دوره این مسابقات و همچنین اخذ مجوز تاسیس اولین مرکز آموزشی جوار کارگاهی از اداره کل فنی و حرفه‌ای استان جهت ارتقای سطح علمی کارکنان مجتمع اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته موفق به کسب عنوان واحد صنعتی سبز شایسته تقدیر در بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی و معدنی و خدمات سبز از بین ۳۵۰ واحدی صنعتی و معدنی در کل کشور و همچنین معرفی مجتمع فروکروم جغتای به عنوان یکی از واحدهای برتر ایمنی کشور و اخذ نشان عالی تک ستاره در هفتمین همایش ممیزی عملکرد مدیران در حوزه HSEE هم در بخش راهبری و هم در بخش نظارت از بین ۵۲ مجموعه صنعتی و معدنی کشور شدیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید