49289

معدن انگوران فیلم سینمایی شد!

دنیای معدن -فیلم کیمیا در حضور جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم در زنجان به صورت اختصاصی در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) اکران شد.

به گزارش دنیای معدن، فیلم کیمیا شامگاه سه شنبه با حضور مهدی هاشمی و جمعی از بازیگران و عوامل این فیلم در زنجان به صورت اختصاصی در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهر زنجان اکران شد.
این فیلم از میان 247 اثر راه یافته به جشنواره یاس جز 20 اثر برتر شناخته شده و کاندیدای بهترین نقش اول مرد نیز می باشد.
این فیلم که در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید شده اولین فیلمی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان زنجان تولید می شود.
در مراسم اکران این فیلم جمعی از عوامل آن از جمله مهدی هاشمی بازیگر نقش اول مرد، یوسف مرادلو تهیه کننده، عبدالرضا صادقی جهانی کارگردان و مصطفی احمدیان تصویر بردار فیلم کیمیا حضور داشتند.
فیلم کیمیا قصه کارخانه داری زنجانی به نام یوسف است که نقش مهمی در توسعه کارآفرینی و فعالیت های فرهنگی و خیریه در استان داشته است، در این میان بحث مالکیت معدن سرب و روی انگوران و چالشهای صنعت روی این معدن نیز مطرح می شود و کیمیا دختری معلولی است که نیاز به عمل جراحی دارد و یوسف به رغم وضعیت شرکت هم هزینه عمل جراحی کیمیا را تقبل می کند، یوسف مرادلو یکی از تهیه کننده گان و کسی که داستان فیلم قصه زندگی او است از عمل جراحی کیمیا به نام عمل جراحی صنعت و کارخانه خالص سازان روی زنجان یاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید