138181

رشد فروش «کچاد» در یک ماه

دنیای معدن - شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در فعالیت یک ماهه خود توانست میزان فروش را افزایش دهد.

به گزارش دنیای معدن، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ توانست فروش خود را به ۸هزار و ۳۹۱میلیارد و ۱۹۸میلیون ریال برساند که در مقایسه با آبان امسال یک هزار و ۸۵میلیارد و ۳۴۳میلیون ریال افزایش فروش داشته است.

"کچاد" در این یک ماه ۸۱۲هزار و ۶۷۹تن کنسانتره آهن، ۳۱هزار و ۸۷۵تن سنگ دانه بندی، ۳۱۷هزار و ۸۳۶تن گندله، ۸۴هزار و ۵۸۸تن فولاد و یک هزار و ۶۳۲تن آپاتیب تولید کند.

این شرکت در تشریح اهداف و راهبردهای خود برای سال ۱۳۹۷ برنامۀ تولید کنسانترۀ تر به میزان ۹میلیون و ۱۵۰ هزارتن اعلام کرده بود و تولید ۵۰۰ هزار تن محصول سنگ آهن دانه بندی ، تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن گندله ، تولید ۸۰۰ هزار تن شمش فولاد و ۲۴۰ هزار تن آهن اسفنجی (محصول جدید) را پیش بینی کرده است.

همچنین شرکت در سال ۱۳۹۷ فروش ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کنسانتره تر (معادل ۴ میلیون و ۹۷۸ هزارتن کنسانتره خشک) فروش ۵۴۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و فروش ۸۰۰ هزار تن شمش فولاد را هدف گذاری کرده است.

از مجموع تولید کنسانترۀ تر تولیدی در سال ۱۳۹۷ ، مقدار ۳ میلیون و ۷۶۱ هزار تن، جهت تولید گندله به کارخانۀ گندله و از مجموع ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن گندله، ۳۳۸هزار و ۴۰۰ تن برای تولید آهن اسفنجی به کارخانۀ آهن اسفنجی منتقل می شود. کل تولید آهن اسفنجی در سال ۱۳۹۷، با توجه به راه اندازی کارخانۀ فوق در نیمۀ دوّم سال۱۳۹۷ ، برای تولید شمش فولاد به کارخانۀ فولاد منتقل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید