251901

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت سال جدید

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، طی پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و سال جدید را به خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و سپس به همه فعالان بخش صنعت کشور و مردم عزیز ایران، تبریک گفت.

به گزارش دنیای معدن، متن پیام دکتر «امیر خرمی‌شاد» به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم  

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

بهار، نوید رستاخیز است و دوباره زنده شده طبیعت که هر سال با تکرارش، این بشارت را به ما به می‌دهد که دست عنایت خداوند بار دیگر، دل و جان ما را به فردایی روشن رهنمون خواهد کرد. سال کهنه با یادگارانی از تلاش‌های ما به گذشته خواهد پیوست تا ما نیز با شور و شعفی بیش از پیش، مهیای تلاشی مضاعف برای سال جدید و روزهای پیش‌رو باشیم.

حلول سال جدید، مقارن با ایام ماه رمضان است که این تقارن مبارک و هم‌آوایی «نوروز» با ماه پرخیر و برکت «رمضان» خود نوید معنوی برای والاهمتان این مرز و بوم است.

این ایام مبارک را ابتدا به خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و سپس به همه فعالان بخش صنعت کشور و مردم عزیز ایران، تبریک می‌گویم.  

در شکوفایی طبیعت ما نیز خرسندیم که طی سال گذشته با تلاش فراوان و بی‌دریغ مردان و زنان شرکت ملی صنایع مس ایران، در تمامی مجتمع‌های این مجموعه در اقصی نقاط ایران در پی تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید» برآمدیم و این شرکت قادر شد در زمینه‌های مختلف از جمله اکتشاف، تولید، فروش، افزایش ارزش سهام و ارزش بازار، به اهداف برنامه‌ریزی‌شده خود دست یابد و رکوردهای جدید را به ثبت برساند تا این سال را برای شرکت ملی مس به عنوان سالی درخشان رقم بزند.

ما در این سال توانستیم علی‌رغم موانع موجود، با پشتیبانی حداکثری تولید، صنعت مس را در کشور حفظ کنیم و در ردیف شرکت‌های برتر کشور در شاخص‌هایی نظیر «ارزش‌افزوده» و «بهره‌وری» قرار گیریم.

در سال 1402 علی‌رغم تمام محدودیت‌های ایجادشده به‌واسطه اعمال تحریم‌های ظالمانه با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های داخلی کشور و همت والای ارکان توسعه‌ای شرکت، کلیه پروژه‌های توسعه‌ای بر مدار صحیح پیشرفت قرار گرفته است و به فضل الهی ظرفیت تولید کاتد و صنایع پایین‌دستی شرکت در پایان برنامه توسعه هفتم به بیش از دو برابر ظرفیت فعلی ارتقاء خواهد یافت.

همچنین در سال 1403 با عنایت به لطف خداوند قادر، درصدد هستیم تا به همت جهادی بیش از 28 هزار سرمایه انسانی در مجموعه بزرگ شرکت ملی صنایع مس ایران، در راستای تسریع پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت و شکستن رکوردهای موجود تولید و فروش با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و بکارگیری ظرفیت جوانان این مرز و بوم، گام برداریم.

امیر خرمی‌شاد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیدگاهتان را بنویسید