251725

دیدار جانشین فرمانده سپاه استان با مدیرعامل شرکت آلومینای ایران

دنیای معدن: حضور جناب سرهنگ براتی جانشین فرمانده سپاه استان در بسیج اقشار، سرگرد ارغیانی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان جاجرم، سرگرد مهدیفر رئیس سازمان بسیج کارگری استان و سرگرد پورباقری فرمانده حوزه شهید تندگویان شهرستان جاجرم در شرکت آلومینای ایران و دیدار با دکتر شه بخش مدیر عامل شرکت

به گزارش دنیای معدن، دکتر شه بخش مدیرعامل شرکت آلومینای ایران ابتدا ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی از حماسه‌ای که مردم ایران و شهرستان جاجرم و همکاران شرکت آلومینای ایران در ۱۱ اسفند آفریدند تقدیر نمودند و این را از درک درست مردم دانستند که در بزنگاه‌ها هوشیارانه عمل می‌کنند و این بار هم هوشمندانه در پای صندوق‌های رای حضور یافتند و بار دیگر توطئه‌های دشمنان را به خودشان بازگرداندند.

و در این راستا به اقدامات فرهنگی و فعالیت های بسیاری که در حوزه جهاد تبیین در شرکت آلومینای ایران صورت گرفته بود اشاره نمودند.

در ادامه آقای دکتر شه بخش مواردی را در خصوص فعالیت‌های گسترده شرکت و پروژه‌های توسعه‌ای خصوصاً پروژه‌هایی که در دهه مبارک فجر با حضور آقای دکتر حسین نژاد استاندار محترم خراسان شمالی و آقای مهندس موثقی نیا معاون محترم وزیر و رئیس هیئت عامل ایمیدرو افتتاح گردید اشاره و اهمیت آنها را در راستای تولید پایدار بیان نمودند.

از جمله پروژه های افتتاح شده به افتتاح کارخانه هیدراتهای ویژه، فیلتر پرس و همچنین افتتاح پروژه واسطه سنگین که در ابتدای سال جاری انجام شد اشاره نمودند. و بیان کردند که پرسنل شرکت آلومینای ایران همواره نشان دادند که در جهت تحقق اهداف شرکت پای کارند و نیز در جهت رفع مشکلات و افزایش تولید همت و تلاش مضاعفی را بعمل می آورند.

در ادامه جناب آقای محمد نیا فرمانده پایگاه بسیج کارگری شهید برونسی شرکت آلومینای ایران ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های ارزنده پایگاه را ارائه نمودند. از جمله اقداماتی فرهنگی انجام شده به برگزاری جلسات متعدد جهاد تبیین ویژه مدیران و روسا، برگزاری اردوی جهادی، برگزاری مسابقات فرهنگی، حضور در راهپیمایی‌های مختلف در طول سال، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری شیفت ایثار، اعزام همکاران به اردوی راهیان نور و غیره اشاره نمودند.

در ادامه جناب سرگرد ارغیانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم ضمن عرض خدا قوت مواردی را در خصوص همکاری‌های نزدیک شرکت آلومینا در اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین اردوی راهیان پیشرفت بیان نمودند و در این خصوص از شرکت آلومینا تقدیر کردند.

جناب سرگرد مهدیفر یکی دیگر از مهمانان حاضر در جلسه در ادامه ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به مدیرعامل و تیم مدیریتی شرکت، از همکاری‌های خوب و اقدامات فرهنگی گسترده ای که شرکت آلومینا انجام داده است تقدیر نمودند.

در پایان جناب سرهنگ براتی جانشین محترم فرمانده سپاه استان، ضمن عرض خدا قوت و ابلاغ سلام سردار فرجی فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی، از زحمات و تلاشهای کادر مدیریتی و  پرسنل زحمتکش شرکت آلومینای ایران و فرمانده پایگاه بسیج شهید برونسی شرکت  در عرصه تولید، تشکر نمودند و مواردی را در حوزه جهاد تببین بیان کردند.

ایشان بیاندنمودند در طول 45 سال انقلاب اسلامی، دشمن تلاش کرده با انواع و اقسام ابزارهای مختلف و راههای گوناگون مدام شایعه پراکنی و دروغ پردازی نموده تا بین مردم تفرقه ایجاد نماید، که الحمدالله ملت ما هوشیارانه در مقابل توطئه‌های دشمنان عمل نموده اند.

ایشان در ادامه بیان نمودند وقتی تفکر انقلابی در یک مجموعه‌ای حکمفرما باشد آن مجموعه از بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات دور می‌شود. در ادامه ایشان بیان نمودند که همه با هم باید کمک کنیم که استان در حوزه اقتصادی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بیشتر کسب نماید و در رده‌های استان‌های برتر قلمداد گردد.

همچنین ایشان در ادامه در خصوص فعالیت‌ها و تلاش‌های فرهنگی خوبی که در شرکت آلومینا انجام شده است تقدیر نموده و در خصوص این گونه فعالیت‌ها و اهمیت آنها همچون اردوی راهیان پیشرفت که باعث ایجاد امیدآفرینی در بین دانش آموزان، دانشجویان و شهروندان می‌شود و سبب معرفی توانمندی‌ها و فعالیت‌های یک مجموعه می گردد و نیز برگزاری اردوی راهیان نور و اهمیت آن، مواردی را بیان نمودند.

در پایان لوح سپاسی با عنوان کسب مقام برتر پایگاه بسیج شرکت آلومینا در استان به آقای دکتر شه بخش اهدا گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید