251619

کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری با حضور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

دنیای معدن: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، همزمان با روز درختکاری، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این منطقه، در اقدامی نمادین، اقدام به کاشت نهال در محوطه این منطقه نمودند.

 به گزارش دنیای معدن، در این مراسم، پیرحسینلو مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ضمن تبریک روز درختکاری، به اهمیت حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و درختان اشاره کرد و گفت: “درختان، ریه‌های زمین هستند و نقش حیاتی در حفظ محیط زیست و سلامتی انسان دارند.”

 وی همچنین بر لزوم ترویج فرهنگ درختکاری در بین مردم و به خصوص نسل جوان تأکید کرد و گفت: “همه ما باید در حفظ و نگهداری از درختان کوشا باشیم و برای توسعه فضای سبز تلاش کنیم.” 

در این مراسم، بیش از ۱۰۰ اصله نهال از انواع مختلف درختان مثمر و غیرمثمر در محوطه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس کاشته شد.

 وی گفت کاشت نهال در روز درختکاری، اقدامی نمادین برای ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و درختان است. امید است با کاشت و نگهداری از درختان، بتوانیم گامی در جهت حفظ این سرمایه‌های ارزشمند برداریم.

 پیرحسینلو در پایان اظهار داشت اقدامات مانند کاشت نهال و سایر برنامه ها نشان می‌دهد که منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی اهمیت می‌دهد و برای تحقق این هدف، برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید