220908

سعدمحمدی از باشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان بازدید کرد

ابراز امیدواری مدیرعامل مس برای میزبانی ورزشگاه رفسنجان از بازی‌های بین‌المللی

دنیای معدن -دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس از روند احداث و تجهیز ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان بازدید کرده و پایان آبان ماه را زمان تحویل زمین چمن طبیعی این ورزشگاه جهت انجام بازی‌های لیگ برتر اعلام کرد.

به گزارش دنیای معدن ، مدیرعامل شرکت مس به رتبه هشتم سال قبل تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در کشور و راهیابی این تیم به لیگ برتر اشاره و بیان کرد: برای سال اول، این رتبه برای تیم فوتبال رفسنجان خوب است و با تدابیر انجام‌ شده و با افزایش تجربیات امیدواریم‌ بتوانیم‌ رتبه بهتر را کسب کنیم‌.
وی ابراز امیدواری کرد برای سال آینده بتوانیم‌ سهمیه حضور در لیگ آسیا را کسب کنیم‌.
سعدمحمدی گفت: بنابراین‌ برنامه 3 ساله تدوین شده و امیدواریم‌ با تلاش همه ارکان‌ از جمله هیئت مدیره باشگاه، سرمربی و بازیکنان و نیز مسئولین؛‌ این تیم‌ بدون دغدغه، موفقیت‌هایی را کسب کند و بتواند از حیثیت ورزشی مجموعه شرکت مس دفاع کند.
وی به 3 ورزشگاه در دست احداث استان کرمان اشاره و اظهار کرد: این 3 ورزشگاه در شهرستان های کرمان، رفسنجان و شهربابک در دست احداث هستند.
مدیرعامل شرکت مس افزود: ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان دارای ظرفیت 15 هزار نفری است و این مکان ورزشی با تکنیکهای فنی طراحی شده و خوشبختانه رختکن‌ها مجزا دیده شده و شرایطی ویژه برای تمرین ابتدایی، اتاق مربیان و دیگر امکانات فراهم شده است.
سعد محمدی ادامه داد: امیدواریم با افتتاح این ورزشگاه بازی‌های بین المللی را در این ورزشگاه داشته باشیم که ساخت این ورزشگاه به مانند استادیوم شماره دو به‌صورت 24 ساعته سرعت خواهد گرفت. برای خرید تجهیزات مورد نیاز هم تسهیلاتی فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدورایم در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط استفاده از این استادیوم را برای تیم فوتبال رفسنجان فراهم کنیم.
در این بازدید مهدی اهرابی عضو هیات مدیره و معاون هماهنگی، محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه، سعد عبدی مدیر برنامه ریزی و نظارت، محسن ارسلان رئیس هیئت مدیره باشگاه دکتر سعدمحمدی را همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید