215290

یادداشت معاون فنی و مهندسی شرکت گل‌گهر در نشریه داخلی شرکت:

موفقیت‌های گل‌گهر نمودِ بارزِ توسعه است

دنیای معدن -اینک که از یک سو به دهه پنجم حیات انقلاب کبیر اسلامی گام نهاده ایم و از سوی دیگر به انتهای مسیر سند چشم انداز ١٤٠٤ نزدیک می شویم، همواره مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیاست های اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری شرکت های همگروه و همکار، چشم انداز منطقه گل گهر را تحت سیاست های مدیرعامل محترم گل گهر محقق نموده و در راستای توسعه کشور عزیزمان ایران گام برداریم.

بی گمان کسب موفقیت های بی بدیل تلاشگران منطقه گل گهر در بخش های مختلف، نشانه ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است.

با توجه به تفاهمنامه ٥ میلیارد یورویی طرح های توسعه ای اخیر گل گهر، لزوم تلاش بیشتر بخش های مختلف گل گهر اعم از بومی سازی و ساخت داخل، تولید، پژوهش، پشتیبانی، حمل و نقل، منابع انسانی، اکتشاف، مهندسی و ... را دو چندان می نماید.

کارشناسان زیرمجموعه واحد فنی مهندسی مجتمع نیز هم قسم شده اند با بومی سازی قطعات ارزبر و استراتژیک موتور محرک توسعه اقتصاد دانش بنیان شوند، با احداث طرح های عمرانی موتور توسعه زیربناهای منطقه گل گهر شوند، با اصلاح فرایندهای تولید و طرح های مهندسی موتور توسعه بهره وری در زنجیره فولاد شوند، با تامین پایدار انرژی و نیروگاه های تجدید پذیر موتور توسعه تامین انرژی پایدار شده و با شناخت مسائل و محدودیت ها؛ ارتقای راندمان را محقق نمایند و نقش شتاب دهنده خود در تحقق اهداف معاونت بهره برداری را بیش از پیش به فعل درآورند.

امید است صنعت کشور با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصت های رشد و توسعه، با عبور از موانع پیش رو و فائق آمدن بر مشکلات بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم نماید.

محمدرضا شهسواری؛ معاون فنی و مهندسی شرکت گل‌گهر

دیدگاهتان را بنویسید