212832

عکس شخصی همسر کمال کامیابی نیا سوژه رسانه‌ها شد

کمال کامیابی نیا بازیکن هافبک دفاعی است.وی بازیکن هافبک دفاعی و زاده ۲۸ دی ۱۳۶۷ بازیکن فوتبال اهل ایران است.

کمال کامیابی نیا سابقه عضویت در تیم‌های مس کرمان، راه آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران را دارد و کمال کامیابی نیا در ۵ تیر ۱۳۹۴ به پرسپولیس پیوسته است. کمال کامیابی نیا متأهل و یک فرزند دارد، برادر همسر او نیز فوتبالیستی سرشناس است.

همسر کمال کامیابی نیا:

همسر کمال کامیابی نیا

کمال کامیابی نیا

چکیده‌ای از بیوگرافی کمال کامیابی‌نیا

نام کامل: کمال‌الدین کامیابی‌نیا

زادروز: ۲۸ دی ۱۳۶۷ (۳۰ سال)

مال کامیابی نیا (زاده ۲۸ دی ۱۳۶۷) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه عضویت در تیم‌های مس کرمان، راه آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران را دارد و در ۵ تیر ۱۳۹۴ به پرسپولیس پیوسته است.

کمال کامیابی نیا در حال حاضر بازیکن باشگاه پرسپولیس تهران می‌باشد.

کامیابی نیا مثل بسیاری دیگر از بچه‌های تهران فوتبال را از شهرستان شروع کرد. مس کرمان نخستین باشگاه او بود که سال ۱۳۸۲ در رده جوانان پذیرای کمال شد. سال ۸۶ کامیابی نیا وارد فهرست تیم اصلی مس شد و در لیگ هفتم حرفه‌ای تا لیگ هشتم برای کرمانی‌ها در ایران و آسیا بازی کرد. تابستان ۱۳۸۸ به تهران آمد و راه آهن را تا لیگ دهم همراهی کرد. کمال کامیابی نیا در حال حاضر بازیکن باشگاه پرسپولیس تهران می‌باشد.

کمال کامیابی نیا و علی کریمی

سپس در ادامه سنت قرارداد‌های دو ساله ادوار یازدهم و دوازدهم (۹۲-۹۰) را در تیم شهرداری تبریز گذراند و تابستان ۱۳۹۲ دوباره به تهران آمد تا پیراهن نفت را بر تن کند. کمال فصل سیزدهم و چهاردهم لیگ برتر را با نفت بود و تابستان ۱۳۹۴ با قراردادی دو ساله پرسپولیسی شد.

خواهر کمال کامیابی نیا همسر فوتالیست پرافتخار لیگ برتر ایران حمیدرضا رجبی از بازیکنان پیشکوست فوتبال سایپا و مربی فوتبال می‌باشد.

کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس

در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۴ با قراردادی دو ساله به پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس پیوست و در همان سال اول نیز برای تیمش مقابل سماهان اصفهان گلزنی کرد.

با بازی خوب و درخشش در جمع سرخپوشان در سال ۱۳۹۷ قرارداد خود را با پرسپولیس به مدت سه سال تمدید کرد.

این فوتبالیست ایرانی متاهل بوده و با خدیجه عسگری از بانوان ورزشکار ازدواج کرده و یک دختر به نام کمند دارد.

خدیجه عسگری یکی از بانوان تکواندکار ایرانی است که سال‌ها در این رشته ورزشی فعالیت داشت.


حواشی و جریمه از سوی فیفا

بازیکن پرسپولیس در بازی مقابل الاهلی حرکت خشونت آمیزی را از خود نشان داد که منجر به جریمه از سوی فیفا شد.

وی در تاریخ ۳ مهر ۱۳۹۶، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر انجام حرکت خشن در بازی با الاهلی عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ و اخراج مستقیم از زمین بازی در دقیقه ۱۱ و با کارت قرمز، ۳ هزار دلار جریمه شده و در دیدار رفت با الهلال عربستان نیز محروم شد.



عملکرد باشگاهی کمال کامیابی نیا

کامیابی‌نیا در سال ۱۳۸۸ پس از گذراندن دو فصل گذشته در مس کرمان به راه‌آهن پیوست.

نفت تهران

کمال در سال ۱۳۹۲ به نفت تهران پیوست. در طی دو سال حضور در این باشگاه، در سال ۹۳ نفت تهران توانست مقام سوم لیگ برتر را کسب کند و همین جواز حضور نفت برای اولین بار در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود و همچنین آن‌ها در مسابقات جام حذفی فوتبال ایران ۹۴-۱۳۹۳ را با نایب قهرمانی به پایان رساندند.

پرسپولیس

کمال کامیابی‌نیا در تقابل با ژاوی هرناندز در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

پس از عملکرد خوب کمال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای نفت تهران و دعوت به تیم ملی، وی نظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس را به خود جلب کرد، در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۴ کامیابی‌نیا با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. او نخستین بازی خود را در برابر پدیده و اولین گل خود را برای این تیم در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ در بازی که در نهایت با تساوی ۲-۲ در برابر سپاهان به پایان رسید را به ثمر رساند. در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، کامیابی‌نیا گل برتری را در دقیقه ۹۴ برای پرسپولیس در پیروزی ۲-۱ در برابر ملوان به ثمر رساند

کامیابی‌نیا نخستین گل پرسپولیس را در فصل ۹۶-۱۳۹۵ در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۵ در پیروزی ۱-۰ در برابر سایپا به ثمر رساند.

وی در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۶ قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد. یک نایب قهرمانی و دو قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران، دو قهرمانی در سوپر جام و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا افتخارات او با پرسپولیس هستند.

در ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ او قراردادش را به مدت سه فصل دیگر با تیم فوتبال پرسپولیس تمدید کرد.

در ۱۵ فروردین ۱۳۹۸، در چهارمین سال حضور کمال در پرسپولیس، وی در برابر پیکان صدمین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر را برای پرسپولیس انجام داد، این بازی با برد ۲-۰ پرسپولیس به پایان رسید.

کمال‌الدین کامیابی‌نیا، کمال کامیابی نیا، بیوگرافی کمال کامیابی‌نیا


تیم ملی

او در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۴ اولین بازی ملی خود را در برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ انجام داد. کامیابی‌نیا اولین گل ملی خود را در پیروزی ۶-۰ در برابر گوآم به ثمر رساند.

نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵-۱۳۹۴

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶-۱۳۹۵

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷-۱۳۹۶

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸-۱۳۹۷

قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۸-۱۳۹۷

قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶

نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

دیدگاهتان را بنویسید