211891

صالحی نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

فولادسنگ ثابت کرد توسعه و محیط زیست مغایر هم نیستند

دنیای معدن -نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظم حاکم بر شرکت فولادسنگ مبارکه لذت می برم و این شرکت ثابت کرده است که توسعه و محیط زیست مغایر هم نیستند.

به گزارش دنیای معدن ، مراسم گرامیداشت هفته محیط زیست ظهر پنج شنبه،۲۰ خردادماه، در شرکت معدنی و صنعتی فولادسنگ مبارکه با حضور مهرداد فقیهیان، مدیرعامل شرکت فولادسنگ، پروین صالحی، نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و مهدی انصاری، رئیس محیط زیست شهرستان مبارکه و نماینده های فرماندار شهرستان مبارکه و اداره بهداشت و اداره صمت این شهرستان برگزار شد.

پروین صالحی، نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم ضمن تبریک هفته محیط زیست اظهار کرد: برای بار دوم از شرکت معدنی، صنعتی فولادسنگ مبارکه بازدید می کنم و به حق تلاش های مدیریت و کارشناسان جوان این مجموعه درخور تحسین است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت در حفظ امنیت کشور تصریح کرد: در زمانی که تحریم های ظالمانه و فشار دشمن اقتصاد کشور را هدف گرفته است اقدامات تلاشگران صنعت فولادسنگ هم جهادی محسوب می شود.

صالحی گفت: در هفته محیط زیست در یک واحد صنعتی گرد هم آمدیم که در تحقق اهداف محیط زیستی اقدامات مهمی انجام داده است. اقدامات محیط زیستی که در شرکت صنعتی معدنی فولادسنگ انجام شده است نشان می دهد که کارشناسان محیط زیست مانع توسعه صنایع نیستند و در تحقق شعار سال ارتباط و تعامل موثری بین دو بخش صنعت و محیط زیست برقرار شده است.

وی افزود: با ارائه توضیحات مدیرعامل و کارشناسان شرکت فولادسنگ مبارکه احساس غرور و افتخار کردم که این مجموعه جوان با تکیه بر توان و تخصص داخلی این صنعت را در کشور و خاورمیانه به خوبی مطرح کرده اند.

صالحی بر نظم حاکم بر شرکت صنعتی معدنی شرکت فولاد مبارکه تاکید ویژه ای کرد و گفت: در هر دو بازدیدی که از این شرکت کردم نظم موجود در این مجموعه از بدو ورود مشهود است که نشان از مدیریت کاردان این شرکت است و آرزوی توفیق برای این واحد صنعتی دارم.

وی در پایان به اهمیت حضور در پای صندوق های رای هم اشاره ای کرد وگفت: تجربه کشور سوریه نشان داد امنیت مهمترین عنصر در هر جامعه است و امیدوارم مردم با احساس مسئولیت این فریضه واجب را ادا کنند و با رای خود دشمنان را در مسیر کارشکنی ناکام بگذارند.

گفتنی است در این مراسم نماینده فرماندار شهرستان مبارکه و نماینده سمن محیط زیست در شهرستان مبارکه از اقدامات زیست محیطی شرکت معدنی، صنعتی شرکت فولادسنگ تشکر و قدردانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید