211834

امسال ۴۵۰ هزار تن میلگرد در شرکت فولاد آذربایجان تولید می‎ شود

دنیای معدن -مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان از برنامه ریزی برای تولید ۴۵۰ هزارتن میلگرد در این شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش دنیای معدن ؛ علیرضا محمودی در نشستی با نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی که با محوریت بررسی فعالیت های سال جاری و برنامه های توسعه ای پیش روی فولادآذربایجان برگزار شد؛ با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده، اعلام کرد: این شرکت در سال۹۹ با وجود مشکلات عدیده از جمله شیوع بیماری کرونا ، محدودیت های برق و گاز و تلاطم شدید بازار فولاد که تعطیلی های مکرری به شرکت تحمیل کرد، توانست میزان تولید خود را براساس برنامه های پیش بینی شده، پیش ببرد و حدود ۳۴۰ هزارتن انواع مقاطع میلگرد آجدار استاندارد را تولید و روانه بازار کند.

وی ادامه داد: در راستای نوسازی وهمچنین بومی سازی تجهیزات شرکت، گام های مهمی در این شرکت برداشته شده است که بازسازی اساسی کوره ، راه اندازی سامانه و اتوماسیون اداری ، مهندسی معکوس و بومی سازی برخی از قطعات و تجهیزات فنی از جمله این اقدامات است.

محمودی با اشاره به برنامه های سال جاری شرکت اظهار کرد: تمام توان خود را به کار بسته ایم تا توازن تولید در شرکت برقرار شده و بتوانیم در سال جاری بیش از برنامه تدوین شده تولید کنیم .

مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در شرکت فولاد آذربایجان اظهار کرد: از مدیران بالادستی از جمله شرکت ملی فولاد ایران و ایمیدرو، حمایت از توسعه شرکت و اشتغالزایی در منطقه را انتظار داریم.

شرکت فولاد آذربایجان در نیمه شعبان سال ۱۳۷۹ با هدف تولید سالیانه ۵۵۰ هزار تن محصولات کیفی فولادی در شمال غرب کشور و در فاصله ۳ کیلومتری از جنوب شرقی شهرستان میانه در مجاورت ایستگاه راه آهن در زمینی به مساحت ۴۶ هکتار افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید