207037

حل مشکلات یک کارخانه تولیدی و معدنی با ۷۵۰ کارگر

دنیای معدن -رئیس کل دادگستری کرمان گفت: مشکلات یک واحد تولیدی در زمینه اخذ مجوزهای لازم برای واردات ماشین آلات حفاری حل و زمینه تداوم اشتغال ۷۵۰ کارگر فراهم شد.

به گزارش دنیای معدن، یدالله موحد در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی کرمان اظهار کرد: در این نشست همچنین ضرب الاجل دو هفته ای برای تعیین تکلیف واحد تولید پنل های خورشیدی در کرمان تعیین شد.

وی ادامه داد: در این نشست همچنین مشکلات یک واحد تولیدی و معدنی در زمینه احیای پروانه اکتشاف معدن به دلیل موارد خارج از ید نیز بررسی و مصوبات لازم برای حل مشکلات این واحد تولیدی نیز انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در صدد باز کردن گره ها و قفل های موجود در مسیر کار واحدهای تولیدی هستیم و در این راستا لازم است که در کنار ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی کارگروه های زیرمجموعه به بررسی موضوعات و تعیین راهکارهای حل مشکلات واحدها بپردازند.

موحد با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی ذیل ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی در اتاق بازرگانی، دفتر دادستان کرمان و سازمان بازرسی، اظهار کرد: براساس منویات و پیگیری های ریاست قوه قضائیه زمینه های بسیار خوبی برای حل مشکلات واحدهای اقتصادی فراهم شده است.

در این نشست مقرر شد مشکلات یک واحد تولیدی در زمینه تولید برق خورشیدی نیز در جلسات بعدی و پس از انجام بررسی های کارشناسی لازم مطرح و رسیدگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید