206984

کاویانپور: پرسپولیس فاکتورهای برتری در شهرآورد را دارد

تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل خود یکشنبه شب به مصاف سپاهان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی با کسب یک امتیاز راهی مسابقات لیگ قهرمانان شود.
حامد کاویانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد تساوی برابر سپاهان، بازی با استقلال، شانس قهرمانی در لیگ و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:
بازی با سپاهان چطور بود؟
پرسپولیس تیم برتر میدان بود و تنها در این دیدار نتوانست سه امتیاز بگیرد، چرا که هم تیم برتر میدان بود و هم موقعیت‌های بهتری در زمین داشت که اگر آنها تبدیل به گل می‌شدند شرایط متفاوت بود اما سپاهان خوش شانس بود که در این دیدار نباخت.
خیلی‌ها معتقد بودند جدال با سپاهان مصاف مدعیان اصلی لیگ بود.
درست است اما هنوز ۱۰ بازی باقی مانده و شک نکنید پرسپولیس قهرمان لیگ است.
خیلی مطمئن این موضوع را عنوان می‌کنید.
چون عملکرد تیم نشانگر این موضوع است. سپاهان تیم ضعیفی نبود و اگر خوش شانس نبود چند گل در زمین خودش از پرسپولیس می‌خورد. به طور حتم در بازی‌های آینده هم تیم نتایج لازم را خواهد گرفت و قهرمان خواهد شد.
دیدار بعدی پرسپولیس با استقلال است. شهرآورد تهران را چطور می‌بینید؟
فکر می‌کنم مسابقه جذابی را شاهد خواهیم بود. پرسپولیس شرایط خوبی هم از نظر تیمی و هم از نظر فنی دارد و با برد در شهرآورد قدرتش را ثابت خواهد کرد.
خیلی‌ها معتقد بودند که چون مربیان داخلی برای نباختن به زمین می‌آیند شاید شهرآورد جذاب نباشد. با این موضوع موافقید؟
در شهرآوردهای قبلی هم شرایط اینگونه بوده است. مگر شهرآورد جام حذفی نبود که بازی جذابی از کار درآمد؟ اتفاقات هر دو مربی برای برد به زمین می‌آیند و این کمک می‌کند تا دربی جذابی را شاهد باشیم.
آیا پرسپولیس می‌تواند در این دیدار به برتری برسد؟
تیم تمام فاکتورهای لازم را برای موفقیت در این دیدار دارد. هم از نظر تجربه از حریف شرایط بهتری داریم و هم از تاکتیکی. نگران نباشید. شهرآورد را می‌بریم.
خودت تجربه گلزنی به استقلال را داری. به نظر تو خط حمله پرسپولیس می‌تواند در شهرآورد با توجه به حساسیت بازی موفق ظاهر شود؟
گلزنی در شهرآورد واقعا حس فوق‌العاده‌ای دارد و امیدوارم که بازیکنان پرسپولیس این حس را تجربه کنند. البته یکی از نکات مهم پرسپولیس این است که همه بازیکنان هم در حمله شرکت می‌کنند و هم در دفاع. این نکته مثبتی است اما امیدوارم مهاجمان پرسپولیس روز خوبی را رقم بزنند.
برگ برنده پرسپولیس را در این دیدار چه چیزی است؟
پرسپولیس در تمام خطوط بازیکنان خوبی دارد و از نظر بازیکن کمبودی ندارد. از طرفی خط حمله قدرتمند تیم برای رقیبان کابوس است. نکته دیگر که ما را امیدوار می‌کند تجربه بازیکنان است. در شهرآورد تجربه فاکتور موثری است که از این نظر شرایط به مراتب بهتری نسبت به حریف دارد.
دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید