206814

انتصاب دکتر نادری به عنوان مدیرعامل جدید سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

دنیای معدن - شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با تصمیم هیات مدیره این شرکت دکتر امیرحسین نادری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت منصوب شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات وی که از مدیران با سابقه و خوشنام صنعت فولاد و صنایع معدنی کشور به شمار می رود تجارب ارزشمندی را در کارنامه فعالیتهای قبلی خود در شرکتهای مختلف صنعتی و بورسی ثبت کرده که از آن جمله می توان به ریاست و عضویت هیأت مدیره شرکتهای فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان، ذوب آهن اصفهان، فولاد تاراز، فولاد متیل، معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد هرمزگان اشاره کرد. وی همچنین بعنوان مشاور رئیس هیأت عامل در سازمان ایمیدرو فعالیت داشته است.
دکتر نادری مدیرعامل سابق شرکت ملی فولاد ایران بوده و به مدت ۲۳ سال در بخش های مختلف صنایع معدنی و فولاد کشورفعال بوده و یک دهه معاونت اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان را نیز برعهده داشته است.
یادآور می شود شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به عنوان یک هلدینگ بزرگ معدنی و سهامدار عمده شرکتهای بزرگی چون گل گهر، چادرملو، گهرزمین، فولاد خراسان، صبانور، فولاد ارفع، شهید قندی و… نقش بسزایی در اداره معادن بزرگ و بنگاه های مختلف صنعتی و اقتصادی دارد.
گفتنی است، پیش از این یونس الستی مدیریت شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات را برعهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید