206524

پیروزی آلومینیوم کرونا زده در آبادان؛ توقف سایپا با مربی استقلالی

آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال توانست از سد صنعت نفت آبادان عبور کند.

تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21 امشب (شنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید. تک گل فولاد را لوسیانو پریرا در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا این تیم بعد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا، شروع خوبی در لیگ با شکست تیم قلعه‌نویی داشته باشد. در دقیقه ٩٢ بین بازیکنان دو تیم درگیری شدیدی ایجاد شد و داور بازی به محمد آبشک و میلاد ذکی‌پور از دو تیم کارت زرد نشان داد.
ماشین سازی 2- سایپا 2
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از ساعت ٢١:١۵ میزبان سایپا بود که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در دقیقه ٣ این دیدار مهدی رستمی ماشین سازی را پیش انداخت اما در ادامه محمد امین اسدی در دقیقه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و در ادامه مجید علی‌یاری در دقیقه ۶۴ سایپا را پیش انداخت. در ادامه در دقیقه ٨٧ منصور باقری گل تساوی را برای ماشین سازی به ثمر رساند. در دقیقه ٨۵ امیر علی صادقی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا سایپا ١٠ نفره کار را ادامه بدهد. با این تساوی ١٩ امتیازی شد و همچنان در رده پانزدهم جدول باقی ماند و ماشین سازی یازدهمین امتیاز خود را کسب کرد تا همچنان در جایگاه شانزدهم جدول جا داشته باشد.
نساجی یک - مس رفسنجان صفر
تیم‌های فوتبال نساجی و مس رفسنجان امروز (شنبه) در دیداری از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر نساجی به پایان رسید. شاهین ثاقبی در دقیقه ۳۳ تک گل بازی را برای نساجی به ثمر رساند.هر دو تیم در این مسابقه موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما بازیکنان مس در زدن ضربات آخر موفق نبودند تا بازی با پیروزی تیم میزبان به پایان برسد. نساجی با این نتیجه ۱۹ امتیازی شد و موقتا به رده سیزدهم صعود کرد. مس نیز ۲۹ امتیازی است و در رده ششم قرار دارد اما با توجه به اینکه بازی‌های بیشتری نسبت به فولاد و تراکتور دارد احتمالا در آینده این جایگاه را از دست بدهد.
صنعت نفت آبادان صفر - آلومینیوم اراک یک
صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان میزبان آلومینیوم اراک بود. آلومینیوم که چند بازیکن خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت در نهایت توانست با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد. تک گل این این مسابقه را حامد پاکدل در دقیقه ۱۵ وارد دروازه صنعت نفت کرد. با این نتیجه آلومینیوم با ۳۲ و نفت آبادان با ۲۵ امتیاز به طور موقت در رده های پنجم و دهم قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید