206426

کربکندی: امیدوارم داور تحت تاثیر دربی نباشد

عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن ابراز امیدواری کرد هیچ یک از دو تیم استقلال و ذوب آهن پس از پایان بازی بهانه داوری نداشته باشند….

به نقل از ورزش سه،‌ رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفتگویی، حرف هایش را در مورد شرایط سختی که سبزپوشان برای برگزاری دیدار برابر استقلال با آن مواجه شده اند، اینطور آغاز کرد و گفت: متاسفانه تاخیر دو روزه بازی با استقلال همه برنامه ما را برهم ریخت. تصمیماتی که متاسفانه هیچ کس هم زیربارش نمی رود. این باعث شد که تیم ما هم دچار خسارات مالی شود و هم کارهای فنی مربیان را تحت تاثیر خودش قرار داد. به هر حال مربی برنامه ریزی می کند و تمام برنامه های تمرینی و مسابقات را بر همین اساس سازماندهی می کند. این ها البته متاسفانه چیزهایی هستند که سازمان لیگ کمتر به آنها توجه دارد.
کربکندی سپس با اشاره به دربی تهران که در هفته بیست و سوم برگزار خواهد شد، ادامه داد: خب ما حالا در پیش بازی دربی هم هستیم. امیدوارم حالا که بی برنامگی ها اذیتمان کرده، داوران نخواهند رعایت دربی را بکنند تا حق به حق دار برسد و از نظر داوری دچار مشکل نباشیم و یک قضاوت خوب باشد. امیدوارم هر تیمی از فرصت هایش بهتر استفاده کند و شایسته تر است، برنده بازی باشد و ما دیگر بهانه قضاوت نداشته باشیم. اتفاقا داور خوبی را هم انتخاب کرده اند ولی امیدوارم تحت تاثیر دربی نباشد.
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن سپس با اشاره به تمرینات شاگردان مجتبی حسینی اضافه کرد: تیم ما در این مدت تمرینات پرفشاری برگزار انجام داده است. ما سه اردوی سه چهار روزه در این مدت داشته ایم. آقای مجتبی حسینی فوق العاده در حال کار سخت روی تیم است و امیدارم به حقمان برسیم. امیدوارم از این شرایط و مشکلاتی که داریم، بیرون بیاییم تا سال بعد برنامه ریزی بهتری برای لیگ داشته باشیم.
سخنگوی باشگاه ذوب آهن در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد با آمدن مجتبی حسینی دیگر کسی به سقوط فکر نمی کند، اینطور واکنش نشان داد: خب ببینید هنوز جدول این را نمی گوید. ما الان تیم خیلی بهتری داریم. موقعیت کم می دهیم و موقعیت های بیشتری ایجاد می کنیم. حاشیه نداریم و آرامش داریم. اما بازی های سختی داریم. لیگ هم فرسایشی شده و بازیکنان و کادر فنی را اذیت کرده است. سال های قبل این زمان لیگ تمام شده بود ولی امسال هنوز هشت بازی باقی مانده است. این ها مشکلاتی است که تمام تیم ها دارند. در مجموع امیدوارم فردا بازی خوبی برگزار شود و هیچ کدام از دو تیم دغدغه داور نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید