205941

محمد دانشگر؛ بخشیده می شوم، پس هستم!

سریال تکراری و غیرجذاب بی انضباطی‌های مدافع استقلال و بخشش مکرر او همچنان ادامه دارد.

اگر قرار باشد دانشگر را با یک جمله فلسفی تعریف کنیم باید بگوییم من بخشیده می شوم پس هستم! مدافع جنجالی ها پس از یک دوره محرومیت انضباطی و غیبت در لیگ قهرمانان آسیا، با نظر کادر فنی استقلال بار دیگر بخشیده شد و به اردوی تیم برگشت.
محمد دانشگر که تاکنون چند بار مورد غضب کادر فنی استقلال در دوره های مختلف قرار گرفته، باز هم بخشیده شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که انتظار می رفت با توجه به قواعد و نظم کاری فرهاد مجیدی او این بار کوتاه نیاید، اما همانند دفعات گذشته باز هم از خطای دانشگر چشم پوشی شد و او به جمع تیم بازگشت.
اگر در آینده باز هم خطاهای گذشته از سوی این بازیکن تکرار شود، جای تعجب نیست چرا که او هر بار هر چه خواسته کرده و در نهایت بخشیده شده است. ضمن این که دست کادر فنی و مدیریتی استقلال برای برخورد با سایر بی انضباطی ها هم در آینده باز نخواهد بود چرا که بخشش دانشگر طبیعتا این توقع را ایجاد می کند که دیگران هم انتظار مصونیت داشته باشند.
دانشگر بارها از سوی کادر فنی در اختیار باشگاه قرار داده شده و بارها با انتشار استوری در اینستاگرام نشان داده که حتی نسبت به اعمال خود پشیمان هم نیست. با این حال چه می شود که هر بار بخشیده می شود، بر کسی مشخص نیست.
البته کادر فنی استقلال همیشه این اندازه مهربان نبوده است. برای مثال در ابتدای فصل، هرویه میلیچ تنها به دلیل یک استوری که برای تیم آرزوی موفقیت کرده بود و گفته بود دلیل نیمکت نشینی اش را نمی داند، چندین جلسه به سکوها تبعید شد و در نهایت تصمیم به جدایی هم گرفت. این که چرا استانداردهای برخورد با بازیکنان خاطی داخلی و خارجی در باشگاه استقلال یکی نیست هم جای سوال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید