205658

میثم منیعی‌: استقلال شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا به خودباوری لازم رسیده و با انگیزه بیشتری در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

میثم منیعی‌ با اشاره پیروزی استقلال مقابل الشرطه در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: صعود استقلال به عنوان تیم اول به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اتفاق بزرگی بود که توسط مربیان و بازیکنان خوب و با کیفیت استقلال رقم خورد.
وی افزود: استقلال در آخرین بازی خود مقابل الشرطه فوتبال با برنامه، هدفمند و با نظمی را ارائه کرد، آنها یک گل زدند و اگر در زدن ضربات آخر کمی دقت لازم را داشتند می‌توانستند تعداد گل‌های خود را افزایش دهند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال در جایگری، دفاع منطقه‌ای، حفظ فاصله لازم با خط هافبک و تمرکز کافی موفق عمل کرد و در طول ۹۰ دقیقه جریان بازی کوچک‌ترین فرصتی به حریف نداد.
منیعی‌ با تمجید از عملکرد میلیچ تصریح کرد: هرویه میلیچ‌ به پست اصلی خود بازگشت و نمایش عالی را در جناح چپ به نمایش گذاشت.
وی تاکید کرد: الهلال حریف بعدی استقلال در لیگ قهرمانان است و به طور حتم توانایی شکست دادن این تیم را دارد. آنها نسبت به سال‌های گذشته خود تضعیف شده‌اند و می‌توان به راحتی آنها را شکست داد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا به خودباوری لازم رسیده و با انگیزه بیشتری در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید