205549

تأمین اکسیژن رایگان توسط فولاد مبارکه کمک بزرگی برای بهبود بیماران کرونایی است

دنیای معدن - رئیس بیمارستان شهدای لنجان: بیمارستان شهدای لنجان تاکنون کمک‌ها و حمایت‌های بسیاری از سوی شرکت فولاد مبارکه دریافت کرده است اما تأمین اکسیژن رایگان برای بیماران کرونایی ازجمله مهم‌ترین اقدامات این شرکت بوده که نشان از دغدغه فولاد مبارکه برای سلامتی مردم است.

به گزارش دنیای معدن؛ شیوع ویروس کرونا در کل کشور طی ۲ سال اخیر مشکلات بسیاری را برای بسیاری از استان‌ها همچون استان اصفهان ایجاد کرده و گذر از بحران را به مهم‌ترین موضوع این استان صنعتی تبدیل کرده است . سفر وزیر بهداشت به این استان برای شرکت در بیست و سومین آیین پویش ره سلامت و آغاز فاز سوم کار آزمایی بالینی واکسن کرونا در اصفهان بهانه‌ای شد تا بار دیگر مدیریت شرایط کرونایی در این استان و به‌خصوص کمک‌ها و حمایت شرکت‌های بزرگ صنعتی همچون فولاد مبارکه را در قالب مسئولیت اجتماعی که بر عهده آن‌ها است؛ بررسی کنیم .

شرکت فولاد مبارکه از ابتدای شیوع گسترده کرونا با تأمین اکسیژن رایگان و تجهیز بیمارستان‌ها آن هم نه‌فقط بیمارستان‌های استان اصفهان بلکه برای کل کشور توانسته است به‌خوبی از پس این رسالت ملی خود بربیاید .

رئیس بیمارستان شهدای لنجان درخصوص اقدامات انجام‌شده از سوی شرکت فولاد مبارکه در دوران کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بیمارستان شهدای لنجان تاکنون کمک‌ها و حمایت‌های بسیاری از سوی شرکت فولاد مبارکه دریافت کرده است اما تأمین اکسیژن رایگان برای بیماران کرونایی ازجمله مهم‌ترین اقدامات شرکت فولاد مبارکه بوده است که نشان از دغدغه این شرکت برای سلامتی مردم دارد .

محمد سوداوی با بیان این مطلب در ادامه افزود: از مهرماه سال ۹۹ که بنده مسئولیت این بیمارستان را قبول کردم کمک‌های بسیاری خوبی از سوی شرکت فولاد مبارکه به این بیمارستان صورت گرفته که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها پرداخت هزینه خرید تجهیزات مورد نیز بخش کووید بوده که کمک بسیار اثرگذاری برای این بخش بوده است، زیرا ما توانستیم تجهیزات موردنیاز برای بیماران کووید ۱۹ را با کمک شرکت فولاد مبارکه خریداری کردیم .

وی افزود: همچنین اکسیژن مایع نیز که یکی از نیازهای مهم و اصلی برای بیماران کرونایی است از سوی فولاد مبارکه به‌صورت رایگان تأمین شده که بسیار ارزشمند است و منجر به پیشگیری و جلوگیری از فوت بیماران کرونایی شده است .

رئیس بیمارستان شهدای لنجان در ادامه تصریح کرد: برای روز پرستار نیز جهت تقدیر از پرستارانی که بیماران کرونایی را مدیریت می‌کردند و در خط مقدم این بخش قرار داشتند از سوی شرکت فولاد مبارکه تقدیر و تشکر شد که اقدام بسیار سازنده و روحیه بخشی برای پرسنل درمان بود .

سوداوی در پایان گفت: بنده به‌عنوان یک خدمتگزار در حیطه سلامت از مدیرعامل و هیئت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه کمال تشکر را دارم که دغدغه سلامتی مردم را دارند و در حیطه مسئولیت اجتماعی به فکر مردم و بیماران هستند . به نظر بنده شرکت فولاد مبارکه در این حیطه نقش بسیار خوبی داشته و ما امیدواریم بتوانیم همچنان از این حمایت و محبت آن‌ها برای بیماران در بیمارستان شهدای لنجان بهره‌مند شویم .

دیدگاهتان را بنویسید