205361

تلاش برای نجات کارگران طزره ادامه دارد/ دومین مسیر نجات حفر شد

دنیای معدن -مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی از ادامه روند عملیات امداد برای نجات دو کارگر محبوس شده در معدن طزره خبر داد و گفت: دومین مسیر دسترسی به این کارگران حفر شده است.

به گزارش دنیای معدن ، منصور شریف صبح دوشنبه و پس از نزدیک به دو روز ریزش آوار معدن طزره و حادثه برای دو کارگر این معدن، به خبرنگاران بیان کرد: تلاش ها برای نجات این دو کارگر که بعد از ظهر شنبه زیر آوار مانده اند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم علی رغم دشواری کار و آوار برداری، مسیر را برای رسیدن به این کارگران هموار کنیم، افزود: ۲۰۰ واگن آوار از محلی وقوع حادثه خارج شده اما هنوز عملیات باید ادامه یابد.

مدیرعامل البرز شرقی درباره عملیات امداد و نجات، گفت: پنج گروه امدادی در واقع دو مسیر تونل و حفره های جدیدی برای رسیدن به محل حادثه ایجاد کردند.

شریف با بیان اینکه تلاش در مسیر موازی تونل ریزش کرده برای نجات کارگران بی نتیجه بود در نتیجه مسیر دوم حفر شده است، گفت: اکسیژن رسانی به محل ریزش آوار با دستگاه ها انجام می شود اما باید منتظر عملیات نجات ماند.

بعد از ظهر شنبه یکی از تونل های معدن طزره ریزش و دو کارگر جوان در این منطقه زیر آوار مانده اند و تا کنونی تلاش ها برای یافتن آنها بی نتیجه مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید