204534

راه اندازی خط تولید ورق شمش روی در معدن زریگان بهاباد

دنیای معدن -فرماندار بهاباد از راه اندازی خط تولید ورق و شمش روی در آینده ای نزدیک در مجتمع معدنی سرب و روی زریگان این شهر خبر داد .

به گزارش دنیای معدن، محمد مهدی خانی زاده بهابادی روز پنجشنبه در بازدید از این معدن با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته گام های مؤثری به منظور رفع موانع و مشکلات معدن سرب و روی زریگان برداشته شده است بیان داشت : با هدف گذاری انجام شده ظرفیت تولید شمش در فاز اول راه اندازی ۱۰ تن در روز می باشد و در سال آینده به ۲۵ تن در روز خواهد رسید که ظرفیت صادرات را برای منطقه فراهم می کند.

وی ادامه داد: امسال نیز در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، موانع تولید و مشکلات این معدن با همکاری مسئولین استانی رفع و تا دو ماه آینده خط تولید ورق و شمش روی در این مجتمع معدنی راه اندازی خواهد شد.

فرماندار بهاباد ادامه داد : با راه اندازی طرح های توسعه معدن سرب و روی زریگان اشتغال زایی در این مجتمع که هم اکنون به ۵۰ نفر رسیده به ۱۵۰ نفر افزایش خواهد یافت.

فرماندار بهاباد صبح امروز از مجتمع معدنی سرب و روی زریگان که در نزدیکی روستای زریگان بهاباد واقع می باشد بازدید و در جریان راه اندازی کارخانه فرآوری سرب و روی مجتمع صنعتی معدنی زریگان و تولید شمش روی قرار گرفت.

مجتمع معدنی سرب و روی زریگان در نزدیکی روستای زریگان بهاباد قرار دارد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ یلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

دیدگاهتان را بنویسید