203235

چرخابی: بهترین کار سپاهان این بود که وارد حاشیه‌ داوری نشد/ بازی با پرسپولیس ۱۲ امتیازی است

کارشناس فوتبال گفت: بهترین کار اعضای سپاهان این بود که وارد حاشیه داوری نشدند.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی سپاهان مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار داشت: این مسابقه را به خصوص در نیمه اول یک فوتبال-بسکتبال دیدم. هر دو تیم یک بازی بسیار سرعتی را به نمایش گذاشتند. به مساوی راضی نبودند و برای برد به زمین آمده بودند. با اینکه زمین کیفیت خوبی نداشت اما موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شد. باید به هر دو تیم به خاطر این بازی لذت بخش تبریک گفت.
وی افزود: با اینحال اتفاقی که در پایان نیمه اول رخ داد وسپاهان ۱۰نفره شد، روی روند بازی تاثیر داشت. اولین و بهترین کاری که اعضای سپاهان انجام دادند این بود که وارد حاشیه داوری نشدند که بگویند مهاجم حریف در آفساید بود و… بعد از آن در نیمه دوم با توجه به اینکه تیم ۱۰نفره و در زمین حریف بود، عقب نشست و بازی را بست تا در موقع صاحب توپ شدن حریف از گل زده و دروازه محافظت کند. سپاهان سعی می‌کرد با توپ گیری در زمین خودی و با استفاده از مهاجمانی که در اختیار دارد، از ضد حمله‌ها استفاده کند که فکر خوبی بود.
کارشناس فوتبال با اشاره به نقش دروازه‌بان سپاهان در کسب سه امتیاز این بازی عنوان کرد: موردی که در میان اتفاقات بازی گم شد، درخشش پیام نیازمند بود. بازی کردن روی چمن مصنوعی به خصوص برای دروازه‌بان‌ها کار سختی است. شیرجه زدن روی این زمین مشکل است و وقتی هم که توپ به زمین می‌خورد سرعتش چند برابر می‌شود. بازیکنان نساجی بازی روی این زمین را به خوبی بلد بودند و از این مساله استفاده می‌کردند به همین خاطر یکی از عناصر پیروزی سپاهان نیازمند بود که عملکرد خوبی داشت.
چرخابی در مورد گلزنی احسان حاج صفی با یک شوت مهار نشدنی که نتیجه را به سود سپاهان رقم زد، گفت: کارخوبی که محرم نویدکیا انجام داد نزدیک کردن احسان حاج صفی به دروازه حریف بود. او در بازی‌های قبلی هافبک دفاعی بود و بیشتر وظایف دفاعی را انجام می‌داد اما شب گذشته او را یک هافبک تهاجمی دیدیم. شوت حاج صفی من را به یاد روبروتو کارلوس انداخت. شوت بسیار محکم و کات‌داری بود که از فاصله بسیار دوری هم زده شد و گرفتن این شوت‌ها کار بسیار سختی است. در مجموع نزدیک شدن حاج صفی به دروازه حریف یکی از دلایل کسب سه امتیاز این مسابقه توسط سپاهان بود.
وی در خصوص اینکه سپاهان با این برد به صدرجدول رسید و این اتفاق چه تاثیری روی بازی بعدی این تیم در لیگ برتر مقابل پرسپولیس خواهد داشت، عنوان کرد: پرسپولیس نمایش خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته، آن‌ها به احتمال زیاد به عنوان صعود کننده و با روحیه بالا به ایران بر می‌گردند. از طرفی سپاهان هم عملکرد خوبی از خودش نشان داده، بیشترین گل زده لیگ را دارد و بازیکنان این تیم روحیه بالایی دارند.
چرخابی افزود: اگر اتفاق خاصی نیفتد، در مصاف این سپاهان با این پرسپولیس، شاهد یکی از بهترین بازی‌های لیگ خواهیم بود چون هردو تیم با آمادگی بسیاربالایی مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی بیشتر از ۳ امتیاز ارزش دارد. به اعتقاد من این بازی حساس ۱۲ امتیازی خواهد بود و باید منتظر مسابقه جذابی باشیم.
انتهای پیام/
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید