203206

آرزوی کنایه آمیز محمود فکری برای استقلال

فکری در پایان سخنانش بدون اسم آوردن از تیم استقلال گفت: «همین‌طور آرزوی موفقیت برای تیم‌های آسیایی دارم».

محمود فکری که تا چندی پیش سرمربی استقلال بود به دلیل نتایج ناامید کننده استقلال از یک سو و فشار هواداری از سوی دیگر از آبی پوشان جدا شد و هدایت تیم نفت مسجدسلیمان برعهده گرفت. فکری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: بازی سنگینی بود و می‌دانستیم بازی سختی را پیش رو داریم. تیم مس رفسنجان بازیکنان و مربی بسیاری خوبی دارد و در جدول جایگاه خوبی دارد. بازیکنان ما تمام برنامه‌هایی که داشتیم را پیاده کردند و با تمام وجود جنگیدند و تلاش کردند. غیرت این بازیکنان مثال زدنی است. در مصاحبه‌های قبلی گفته بودم که بازیکنان ما بی نام و نشان هستند اما از نظر من مربی تیم ملی از حالا می‌تواند نیم نگاهی به این بازیکنان داشته باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بازیکنان‌مان را در جایگاه‌های بالاتر ببینیم.
او ادامه داد: در مجموع بازی خوبی ارائه دادیم و بازیکنان تمام فضاها را بستند و اجازه خودنمایی به مس ندادند. از طرف دیگر می‌خواستیم که از ضد حملات به خوبی استفاده کنیم. در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم آن‌ها را کامل کنبم. در نیمه دوم می‌دانستیم که حریف جلو می‌آید و به دنبال بردن بازی است. از همین نکته استفاده کردیم و توانستیم ضربه بزنیم و به گل اول برسیم. ضد حملات خوبی داشتیم و می‌توانستیم تعداد گل‌های‌مان را افزایش دهیم. این برد در بحث روحی به ما کمک کرد تا بچه‌ها برگردند و با آرامش و تفکرات بیش‌تر به بازی‌های آینده فکر کنند. در درجه اول باید خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم و در مرحله بعد باید جایگاه‌مان را بهتر کنیم.
فکری درباره جایگاه نفت مسجد سلیمان در پایان لیگ گفت: من شناخت کاملی روی این تیم داشتم. بازیکنان پتانسیل خوبی دارند اما شرایطی به وجود آمد که افتی در چند بازی رخ داد. با توجه به این دکه این تیم با سرمربیگری خودم به لیگ برتر آمد دوست داشتم بیش‌تر به این کمک کنم تا تیم در لیگ برتر بماند. از مسوولان شهری و استانی تشکر می‌کنم که به ما کمک می‌کنند تا همه با کمک هم بتوانیم جایگاه خوبی برای تیم بسازیم و شرمنده هواداران نشویم.
او درباره نبود هواداران در ورزشگاه اظهار کرد: آخرین باری که اینجا بودم ورزشگاه پر از تماشاگر بود و تماشاگران پر شور ما را حمایت می‌کردند. الان هواداران این‌جا نیستند اما حضور آن‌ها را حس می‌کنیم. من همیشه با تیم‌های پر هوادار کار کردم و وجود هواداران را با تمام وجود حس می‌کنم و تلاش می‌کنم تا آن‌ها را خوشحال کنم. فکری در پایان سخنانش بدون اسم آوردن از تیم استقلال گفت: «همین‌طور آرزوی موفقیت برای تیم‌های آسیایی دارم». این گونه آرزو کردن مبهم و کلی از بازیکن با تعصبی مانند محمود فکری که تا چندی قبل نیز، سرمربی آبی ها بوده، عجیب و کنایه آمیز می تواند باشد.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید