203180

یحیی تخریب چی برانکو را نیمکت نشین می کند ؟ درخشش فوق العاده کامیابی نیا

هافبک سرخ پوشان پایتخت آماده تر از هر زمانی است و ثابت کرده است که نباید نیمکت نشین شود.

کامیابی نیا را باید یک تخریب چی واقعی در میانه میدان پرسپولیس دانست که با جان و دل برای تیم بازی می کند.
تنها بازیکن باقیمانده از نسل بازیکنانی که توسط برانکو به پرسپولیس آمد. نه اینکه پیشنهاد نداشته باشد. اتفاقا داشت و خوبش را هم داشت اما عشق به پرسپولیس را با تمام وجود معنا کرد تا جایکه یک فصل را با کتف مصدوم بازی کرد و حاضر به عمل جراحی نشد چرا که تیم سخت به او نیاز داشت.
خشونت در سبک بازی کامیابی نیا وجود دارد و همین باعث شده تا پرسپولیسی ها همواره نگران ۱۰ نفره شدن باشند که البته در بعضی از بازی ها هم با این اتفاق مواجه شدند اما تیم جور او را کشید.
نکته جالب درباره هافبک پرسپولیس شم گلزنی بالای است. او روی ضربات کرنر جلو می کشد و با جایگری های خوب خود گل های حساسی به ثمر رسانده است از گل در داربی تا برابر سپاهان و البته لیگ قهرمانان آسیا که چند روز پیش به ثمر رساند.
و اما نکته جالب تر درباره کامیابی نیا که او را خاص تر می کند تلاش ستودنی او است.چنین بازیکنی با این همه تجربه والبته آمادگی بالا در پرسپولیس گل محمدی نیمکت نشین شد اما او دست به اعتراض و قهر نزد بلکه تمرین خود را با جدیت ادامه داد تا دوباره خود را به ترکیب اصلی رساند.
کامیابی نیا در دو دیدار اخیر تیم دوباره به ترکیب اصلی بازگشت و از بهترین ها بوده است. او برابر الریان با گلی که زد به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و برابر گوا هم از بهترین ها بود.
کمال کامیابی نیا در بازی مقابل گوا هم به مانند بازی الریان درخشید و با ۹ کنش دفاعی که داشت ، نرخ ۹۳٪ پاس صحیح را به ثبت رساند و در دوئل مهاجمان گوآ سربلند بیرون آمد.
نکته جالب درباره کمال این است که به برتری پرسپولیس در توپ های سوم نیز کمک می‌کرد و باعث می‌شد تا قرمزها همچنان در حمله باقی بمانند.
یحیی گل محمدی سه هافبک دفاعی بسیار آماده دارد که یکی از یکی بهتر و باکیفیت تر است و انتخاب دو بازیکن برای ترکیب اصلی واقعا سخت است. سرمربی پرسپولیس با بحران زیبایی در میانه میدان مواجه است. او بهترین تصمیم را گرفته و باتوجه به فشار زیادی بازی ها به صورت چرخشی از این سه بازیکن استفاده کرده و ای تاکتیک به خوبی جواب داده است.
منبع : پارس فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید