203179

تسلیم شدن جزو گزینه‌ها یحیی نیست/ پرسپولیس جام را می‌خواهند

عملکرد پرسپولیس در دیدار مرحله گروهی و تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، از سرخپوشان ایران یک مدعی تمام عیار قهرمانی ساخته که خبرنگار هندی را هم مجاب به پرسیدن سوال درباره این موضوع از گل‌محمدی کرده است.

بعد از دو بار نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس بیشتر از هر زمانی تشنه قهرمانی است. سرخ‌های ایران، فصل جدید را هم به عنوان یک مدعی شروع کرده اند. اگر تا چندین سال قبل مرحله گروهی برای این تیم یک چالش جدی بود، اکنون شاگردان یحیی همانند لیگ برتر ایران، مشکل چندان زیادی در این مرحله از مسابقات ندارند.

در واقع انتظارات از او و تیمش فراتر رفته و حالا صعود از گروه و راهیابی به مرحله یک هشتم یا یک چهارم نهایی، هواداران را راضی نمی‌کند؛ موضوعی که گل‌محمدی هم به آن واقف است و می‌گوید: هواداران همیشه انتظار زیادی از ما دارند ما هم تلاش می‌کنیم آن‌ها را شاد و خوشحال کنیم.

بعد از پیروزی خفیف مقابل الوحده امارات که با فرصت‌سوزی شاگردان گل‌محمدی همراه بود، پرسپولیس مقابل الریان گوشه‌ای از توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و در کمتر از 10 دقیقه، سه بار دروازه شاگردان لوران بلان، مربی سرشناس فرانسوی را گشود.

در دیدار سوم نیز پرسپولیس باز هم مقتدرانه به بازی برگشت و گوای هند خوش شانس بود که بیشتر از دو گل دریافت نکرد. در واقع هیچ یک از سه تیم متمول و پولدار در این مرحله نتوانستند پرسپولیس را به چالش بکشند.

پس از این پیروزی ها و بازی های تهاجمی پرسپولیس، خبرنگار هندی حاضر در سالن پرسپولیس را مدعی قهرمانی در آسیا دانست و درباره این موضوع نظر گل‌محمدی را پرسید.

یحیی در واکنش به این موضوع، با این خبرنگار موافق است اما این اتفاق را منوط به رفع برخی مشکلات می‌داند و می‌گوید: ما هم شانه به شانه مدعیان قهرمانی حرکت می‌کنیم و می‌توانیم یکی از مدعیان باشیم. با این حال باید مشکلات رفع و امکانات فراهم شود.

تا به حال گل‌محمدی به این صراحت از قهرمانی سخن نگفته اما پر واضح است که تیم پرستاره و آماده او در تدارک قهرمانی است و هر نتیجه‌ای کمتر از این، پرسپولیسی‌ها را مایوس خواهد کرد.

بعد از صعود از گروه و بازگشت به ایران، او باید تیمش را برای مرحله حذفی آماده کند که مسابقات بسیار دشوار و رقبا بسیار قدرتمندتر هستند و هر لغزشی، تاوان سنگین‌تری را به دنبال خواهد داشت.

به همین علت است که گل‌محمدی راه را برای مذاکره باز گذاشته تا در بازگشت، مدیران تیمش را برای حل مشکلات مجاب کند و تیمش را برای دومین حضور متوالی در فینال و کسب جام قهرمانی آماده کند.

دیدگاهتان را بنویسید