203137

کاظمی: می‌توانیم استقلال را در هر دو بازی شکست دهیم

بازیکن ذوب آهن اصفهان به آینده این تیم امیدوار است.

محمد کاظمی در مورد شرایط ذوب آهن گفت: با توجه به وضعیت کرونا شرایط در لیگ ما سخت شده البته نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان به همین شکل است و کار برای بازیکنان سخت شده از لحاظ رفتن به مسافرت و مهم تر از این نبود تماشاگران که حامیان اصلی فوتبالیست ها در کشور هستند و هیجان را با خودشان به ورزشگاه ها می آورند تحت فشار هستیم.
او در مورد کار زیر نظر مجتبی حسینی ادامه داد: با آمدن آقای حسینی شرایط بهتر شده و بچه‌ها هماهنگ تر شدند و همگی مصمم هستیم. آقای حسینی مربی با دانش و با تجربه ای است و با آمدن ایشان واقعاً تیم ما شکل گرفته و با تلاش انشاالله بچه ها ذوب آهن را به جایگاه واقعی اش برسانیم. کار کردن با مجتبی حسینی آرزوی هر بازیکنی است چون مربی با دانشی است و اینکه منتظر فرصت هستم تا نظر ایشان را به خودم جلب کنم.
او در مورد دیدار با استقلال در لیگ و جام حذفی گفت: می توانیم از شرایطی که استقلال دارد استفاده کنیم زیرا این تیم بازی های آسیایی را پشت سر می گذارد و فشار سنگینی را متحمل می شود و ما می توانیم از این فرصت استفاده کنیم و هر دو بازی را ببریم. اولین بازی مان هم با استقلال در لیگ است ما برای سه امتیاز به زمین می رویم و تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد و بعد هم در جام حذفی با این تیم دیدار می کنیم.
کاظمی در پایان افزود: هم پستی من یعنی فرشاد محمدی مهر روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و این باعث خوشحالی من است. انشالله بتوانم در این شرایط بیشتر تلاش کنم و خودم را نشان دهم و برای هم پستی ام آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید