202956

در آئینی به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت؛

از پرسنل و فعالین حوزه سلامت شرکت گل‌گهر تجلیل شد

دنیای معدن -در آئین گرامیداشت هفته سلامت از پرسنل ایمنی و بهداشت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و پزشکان تجلیل شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر، آئین گرامیداشت هفته سلامت با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، معاون پشتیبانی مجتمع، معاون دانشکده علوم پزشکی سیرجان و پرسنل بهداشت و سلامت شرکت گل‌گهر، صبح امروز برگزار شد.

معاون پشتیبانی مجتمع گل‌گهر در این مراسم گفت: گرچه حوزه hse در صنعت معادن رشد خوبی داشته اما هنوز نوپاست و لازم است بیش از این توسعه یابد چرا که طبیعتا اگر رعایت بهداشت حرفه‌ای و ایمنی نباشد، تولید هم نخواهد بود و صنایع به مشکل بر می‌خورند.
دکتر محمدجواد فریدونی افزود: در سلامت جسم، بهداشت حرفه‌ای نقش به سزایی دارد اما جنبه‌های سلامت روحی و روانی نیز در کنار سلامت جسمانی، مهم است که البته در شرکت گل‌گهر هر دو این مباحث مدنظر بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز در این آئین گفت: در مقابله با کرونا شرکت گل‌گهر و سایر شرکت‌های منطقه گل‌گهر از حوزه سلامت شهرستان به خوبی حمایت و پشتیبانی کردند. علاوه بر این، با اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای که در شیوع کرونا در شرکت‌های منطقه داشتند، نگرانی‌های شهرستان برطرف شد و خداراشکر مشکل خاصی در منطقه به وجود نیامد.
دکتر محمد موقری‌پور ادامه داد: در حوزه محیط‌زیست؛ شرکت گل‌گهر توانسته تفاهم خوبی بین صنعت و محیط‌زیست برقرار کند تا این دو دوشادوش هم جلو بروند و حتی در توسعه فضای سبز نیز اقدام خوبی انجام شده است.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت گل‌گهر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدافعین سلامت در شهرستان، گفت: نیروی انسانی زمانی می‌تواند یک سازمان را به سر منزل مقصود برساند که هم جسمانی و هم روحی سالم باشد؛ این مهم همواره مد نظر مدیران ارشد شرکت گل‌گهر بوده و هست و در برنامه‌های جامع و اسناد آتی و چشم انداز شرکت، اینها بیش از این در اولویت است.
مهندس حمزه اله‌بخشی در ادامه سخنانش به ارائه گزارش عملکرد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در حوزه سلامت پرداخت.

در پایان این آئین از پرسنل حوزه سلامت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و پزشکانی که با شرکت همکاری دارند، تجلیل شد و سپس حاضرین با حضور در آرامگاه شهدای گمنام مجتمع، به زیارت قبور این شهدای معظم رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید