202649

ارزش سهام عدالت امروز چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت امروز چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در پایان روز کاری امروز بورس مشخص شد و شاهد افزایش ارزش سبد سهام عدالت ۵۰۰ هزارتومانی و ۱ میلیونی بودیم.

ارزش سهام عدالت امروز چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ افزایش یافت. به طوریکه هر سهم 532 هزار تومانی به مبلغ ۱۱ میلیون و 264 هزار تومان و ارزش سبد سهام 1 میلیونی نیز با افزایش نسبی به ۲۱ میلیون و 218 هزار تومان رسید.ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، 0.2 درصد افزایش یافت. در ادامه ارزش سهام عدالت امروز را در سامانه استعلام با هم می خوانیم.

شاخص کل بعد از شروع سبزرنگ چند دقیقه بیشتر در مدار صعودی باقی نماند و در مسیر کاهش قرار گرفت، اما بعد از افت و خیز عجیبی که امروز پشت سر گذاشت، در پایان معاملات روز چهارشنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با رشد دو هزار و ۸۲۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۹۹ واحد رسید. امروز هرچند شاخص کل مثبت بود، اما تعداد زیادی از نماد‌ها صف فروش داشتند و تعداد بیشتری در مسیر نزولی حرکت می‌کردند.


امروز شستا، وبملت، فملی، شپدیس، وتجارت و وپارس بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند و تلاش‌های فارس برای کاهش شاخص بی نتیجه ماند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟


در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۶۸۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۲ درصد معادل ۱۸ هزار و ۷۷۸ تومان افزایش داشت.


با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۶۱۳ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

ارزش دارایکم چقدر شد؟


قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۲۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۲۰۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۷۰ تومان معامله شد.

قیمت سهام عدالت

دیدگاهتان را بنویسید