202509

کاهش ۹۹ واحدی شاخص کل هم‌‌وزن بورس تهران

در بازار امروز بورس، نماد‌های سیدکو، وبملت، وپارس، شپدیس، وتجارت، شستا و فنوال بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و نماد‌های کروی، فاسمین، افق، شبریز، پارسان، خگستر و فجر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

امروز شاخص کل با ۲ هزار و ۷۹۱ واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۲۱۹ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌‎وزن که وضعیت کلی بازار را بهتر منعکس می‌کند، اما با ۹۹ واحد ریزش به عدد ۴۳۱ هزار و ۶۷۲ واحد کاهش پیدا کرد.
نماد‌های شستا، وبملت، فملی، شپدیس، وتجارت و وپارس بیشترین اثر مثبت و نماد فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. برکت، خودرو، شستا، وتجارت، خساپا، شپنا و وبملت از پر تراکنش‌ترین نماد‌های امروز بودند.
در بازار امروز نماد‌های سیدکو، وبملت، وپارس، شپدیس، وتجارت، شستا و فنوال بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و نماد‌های کروی، فاسمین، افق، شبریز، پارسان، خگستر و فجر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.
امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۴ واحد رشد به عدد ۱۷ هزار و ۷۸۴ واحد رسید. نماد‌های میدکو، آریا، بپاس و هرمز بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های ذوب، شگویا و زاگرس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشتند. ذوبف بپیوند، شگویا، آریا، بگیلان، صبا و بجهرم نیز از پر تراکنش‌ترین‌های فرابورس بودند.

دیدگاهتان را بنویسید