201600

هواداران الاهلی:قایدی بزرگ‌ترین استعداد آسیا

استقلال اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را با یک پیروزی بزرگ جشن گرفت. شاگردان فرهاد مجیدی با ارائه یک بازی زیبا و منطقی، موفق شدند ۵ بار دروازه تیم میزبان را باز کنند و شروع بسیار خوب و قدرتمندانه ای در این رقابت ها داشته باشند.
استقلال در حالیکه نیمه نخست را با یک گل زودهنگام آغاز کرد، روی پنالتی که هروویه میلیچ مرتکب شد، گل تساوی را از عمر السومة دریافت کرد. اما شاگردان مجیدی نیمه دوم را بسیار هجومی و خطرناک آغاز کردند و حتی تیر دروازه حریف را نیز به لرزه درآوردند تا اینکه محمدی نادری گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
در ادامه، مهدی قایدی ستاره شب گذشته آبی پوشان، از یک فضای کاملا بسته که تنها به اندازه یک توپ جا برای عبور داشت، روی پاس خوب ارسلان مطهری موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند. اما اوج کار این ستاره جوان، روی گل چهارم بود. جایی که او با شلیکی دیدنی از فاصله ۳۰ متری، دروازه محمد العویس سنگربان الاهلی و تیم ملی عربستان را به لرزه درآورد و تمام آسیا را مقهور استعداد و توانایی هایش کرد.
گل چهارم قایدی در شرایطی به ثمر رسید که استقلال چند ثانیه قبلش تا آستانه دریافت گل تساوی پیش رفته بود و این شلیک دیدنی جوان ۲۲ ساله و بوشهری آبی پوشان، تیر خلاص را بر پیکر نماینده عربستان وارد کرد به نحوی که آبی پوشان دقایقی بعد گل پنجم را نیز به ثمر رساندند.
البته عملکرد خوب قایدی تنها روی باز کردن دروازه الاهلی نبود چرا که او در این بازی ۵ پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد که آمار شگفت انگیزی در این سطح از رقابت های باشگاهی محسوب می شود. او ۱۰ دوئل زمینی را نیز از بازیکنان الاهلی برد و همین درخشش فوق العاده او منجر به واکنش های زیادی در فضای مجازی شد.
علاوه بر اینکه درخشش قایدی در بین هواداران ایرانی با واکنش های زیادی همراه بود، نکته جالب توجه این بود که کاربران عرب زبان با تمجید از عملکرد خوب باشوی کوچک در بازی مقابل الاهلی، او را استعداد آسیا و شایسته حضور در فوتبال اروپا می دانستند.
یکی از جالب ترین توئیت هایی که در وصف عملکرد خوب قایدی منتشر شد، متعلق به نواف الآسیوی خبرنگار مشهوری عربستانی است. جایی که او، مهدی قایدی را برترین استعداد حال حاضر فوتبال آسیا می داند که نسبت به رقبایش اختلاف چشمگیری دارد. تعداد زیادی از کاربران عربستانی نیز خواستار جذب مهدی قایدی شده و در این میان یک هوادار تیم فوتبال النصر، قایدی را دوای درد تیم مورد علاقه اش می داند.
در زیر به گوشه ای از واکنش های کاربران عرب زبان در فضای مجازی به درخشش مهدی قایدی می پردازیم:
سینه ات را جلو داده ای کاپیتان! ما ۵ گل خوردیم در مقابل ۲ گلی که زدی، کار خاصی انجام نداده ای. هر کسی هم جای تو بود، این کار را انجام می داد. تو و هم تیمی هایت، مهدی قایدی کوچولو را دیدی که با پاداشی ۲۰۰ دلاری، هم ۲ گل زد و هم گل ساخت و کل تیم ما را درو کرد.
باشگاه های عربستانی اخیراً فاقد بازیکنان جوان هستند، به استثنای ستاره الاهلی، "عبدالرحمن غریب"
علت این موضوع، تعداد خارجی های زیاد در لیگ داخلی است.
ستاره جوان، مهدی قایدی با عملکرد فنی اش توجه من را به خود جلب کرد.
بهترین استعداد آسیایی در حال حاضر، با فاصله زیاد از نزدیک ترین رقیب خود؛
مهدی قایدی
مهدی قایدی بهترین استعداد آسیا فقط من متعجبم چرا که اولین بار ایرانی با پوست برنز میبینم اولین بار فکر میکردم اون یه برزیلی باشه.
مهدی قایدی راه نجات النصر است. قیمت او مناسب و بازیکن جوانی است. مهارت پای او بالاست.
مهدی قایدی منو شیفته ی خودش کرد. العویس و مدافعین نادان خیلی راحت اجازه میدادن شوت بزنه
مهدی قایدی استعدادی که خودش این را می گوید.
آینده درخشانی در انتظار مهدی قایدی است.
منظور من مهدی قایدی است. من یک سال پیش این را گفتم. اگر در مسابقات قهرمانی آسیا استعدادیابی انجام شود، او همان استعدادی است که در آسیا نشسته است. او می تواند راحت در اروپا بازی کند، یک استعداد عالی.
قایدی بازیکن خوبی است که من دو سال پیش متوجه این موضوع شدم. او با استعداد بود و سطح او بالا رفته است.
مهدی قایدی، مسی فوتبال آسیاست.
جای مهدی قایدی در اروپاست!
بخدا که مهدی قایدی یک هنرمند است. تنها ۲۲ سالشه و با اعتماد بنفس زیاد بازی میکنه و دو تا گل هم میزنه
به خدا قسم او در مسابقات قبلی در قطر هم بدون عیب بازی کرد. او در آن تورنمنت مانند شوتی که امروز زد، به ما گل زد و من می بینم که او یک استعداد بسیار بزرگ است.

دیدگاهتان را بنویسید