201397

ادامه روند افزایشی میلگرد فولاد خراسان

دنیای معدن - در این هفته شاهد عرضه ۱۰.۰۳۲ تنی میلگرد فولاد خراسان بوده ایم که با تقاضای خوب ۱۳.۵۵۰ تنی همراه بود.

به گزارش دنیای معدن، شرکت فولاد خراسان در جریان معاملات هفته گذشته در بورس کالا موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریالی گردید.

این ارزش نسبت به هفته گزشته از آن بیش از ۱.۳۰۰ میلیارد ریال افزایش را نشان می دهد که علت آن نیز افزایش عرضه محصول میلگرد و همچنین افزایش استقبال از محصول شمش فولادی این شرکت در جریان عرضه های هفته گذشته این شرکت است.

در این هفته شاهد عرضه ۱۰.۰۳۲ تنی میلگرد فولاد خراسان بوده ایم که با تقاضای خوب ۱۳.۵۵۰ تنی همراه بود. نرخ میانگین فروش هر تن از این محصول به ۱۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال رسید که نسبت به هفته گذشته از آن در حدود ۲.۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

به این ترتیب شاهد ثبت دومین رشد پیاپی قیمت در این محصول هستیم، افزایش کم سابقه نرخ جهانی محصولات فولادی منجر به افزایش نرخ پایه عرضه محصولات این گروه در بورس کالا و علی رغم افت اندک نرخ ارز در سامانه نیما شده است. ارزش معاملات این محصول به ۱ هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۷ هزار تن محصول شمش فولادی این شرکت بوده ایم که با تقاضای بیش از ۱۰ هزار تنی همراه بود. به این ترتیب و با توجه به تقاضای ثبت شده برای آن، نرخ فروش متوسط هر تن شمش فولاد به ۱۱۱ میلیون ریال رسید که نسبت به آخرین نرخ ثبت شده مربوط به آن که مربوط به سال قبل است در حدود ۵ درصد افزایش را ثبت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید