199908

خط تولید میلگرد ck۴۵ در فولاد آذربایجان راه اندازی می‌شود

دنیای معدن -مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان راه انداری خط تولید فولاد آلیاژی ck۴۵ را بزرگترین برنامه سال جدید این شرکت عنوان کرد و گفت: این امر را بدون هیچگونه تأملی اجرایی خواهیم کرد.

به گزارش دنیای معدن، علیرضا محمودی روز پنجشنبه در بازدید از خطوط تولید شرکت میانرو به همراه محمودیان دادستان عمومی و انقلاب میانه؛ با اشاره به تفاهم همکاری شرکت فولاد و شرکت میانرو افزود: فولاد آذربایجان راه اندازی خط تولید میله های آلیاژی ck۴۵ برای قطعات گیربکس را متعهد شده و و میانرو هم ساخت قطعات حساس گیربکس های این خط تولید را تعهد کرده است.

وی با توجه به نام گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار امیدواری کرد که با هماهنگ سازی لازم و تسریع در روند امور اجرایی در عمل بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و با افزایش تولید، اقتداری صدچندان به مجموعه صنعت این شهرستان برگردانیم.

مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان با قدردانی از دستگاه قضایی؛ جهت حمایت از تولید، هم افزایی و ارتباط بین فولاد و گیربکس سازی (شرکت میانرو) که‌ مجموعه پر بازده محسوب می شود اعلام کرد: جهت همکاری با شرکت میانرو، هم چنین برای هم افزایی و ارتباط بین دو صنعت فولاد و گیربکس سازی آمادگی کامل داریم.

دادستان میانه هم با بیان اینکه دستگاه قضایی؛ حمایت و پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال و مانع زدایی ها را در الویت خود قرار داده است، گفت: بررسی و حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان یکی از وظایف مهم ماست .

محمود محمودیان با اشاره به این نکته که توان لازم در شرکت فولاد آذربایجان موجود می باشد، افزود: پشتبانی های لازم را با تمام توان به کار خواهیم بست تا موانع تولید رفع و شاهد عزت و اقتدار صنعت شهرستان باشیم .

با افزودن عناصری خاص به ساختار فولاد، می‌توان خواص آن را تا حدی تغییر داد و ویژگی‌هایی مانند ثبات در دماهای بالا و مقاومت بیشتر در برابر خوردگی و ساییدگی در آن ایجاد کرد و محصولی که با این روش و درکوره‌های بلند آلیاژسازی به دست می‌آید را فولاد آلیاژی می‌نامند.

یکی از متداول‌ترین و پرمصرف‌ترین نوع فولاد آلیاژی، فولاد CK۴۵ نام دارد که در کارهای سرد، یکنواخت‌سازی، آب‌دهی، برگشت‌دهی و همچنین تولید قطعاتی که در معرض تنش‌های متوسط قرار دارند، بیشتر استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید