199693

قمیت جدید گوشت قرمز و شیر در سقز اعلام شد

ستاد تنظیم بازار شهرستان سقز در تازه ترین جلسه، قیمت گوشت قرمز و شیر را تعیین و اعلام کرد.

کامیل کریمیان فرماندار سقز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به اهمیت تعدیل قیمت‌ها، بر توزیع کالاهای اساسی تاکید کرد و از تمام صنف‌ها خواست تا ضمن دوری کردن از کم‌فروشی، نرخ فروش مصوب و قوانین نظام صنفی را رعایت کنند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز با اشاره به اهمیت چرخه تولید گوشت سفید، بر رفع مشکلات کشتارگاه ماد مرغ و تعیین تکلیف آن تصریح کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز هم اعلام کرد: سال 99 مقدار 10 هزار تُن انواع کالای تنظیم بازار در شهرستان سقز توزیع شده است.

بهنام میرزایی افزود: همچنین مقدار 72 تُن و نیم انواع کالای احتکار شده، ضبط و در چرخه توزیع قرار گرفت.

وی عنوان کرد: 591 تُن قلم کالای تنظیم بازار در انبارهای شهرستان سقز برای توزیع در ماه مبارک رمضان ذخیره شده است.

فرجپور، نماینده اداره تعاون روستایی شهرستان سقز هم اظهار داشت: 100 تن میوه تنظیم بازار شامل30 تُن سیب و 70 تن پرتقال توزیع شد که حدود 80 تُن آن به فروش رفت.

علیزاده، نماینده دادستان هم در این جلسه تصریح کرد: بر اساس دستور دادستانی، با گرانفروشان و صنف‌هایی که اجناس را بیشتر از قیمت مصوب می‌فروشند به شدت برخورد می‌شود.

در ادامه این نشست قیمت شیر و گوشت قرمز تعیین شد.

شیر خام برای مصرف کننده هر کیلوگرم ۵ هزار و ۳۰۰ تومان، شیر جوشیده برای مصرف کننده هر کیلوگرم ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، شیر خام در محل در دامداری هر کیلوگرم ۳ هزار و ۸۰۰ تومان و فروش شیر خرده هر کیلوگرم ۴ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شد.

همچنین قیمت گوشت گوساله درجه یک بدون استخوان هر کیلوگرم 115 هزار تومان، گوشت گوساله درجه یک با استخوان هر کیلوگرم 95 هزار تومان و گوشت گوسفندی درجه یک هر کیلوگرم 120 هزار تومان اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید