197388

وضعیت تأمین سیمان شرم آور است

دنیای معدن - نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت گفت: وضعیت تأمین و توزیع سیمان در هرمزگان شرم آور است و کار مردم زمین مانده است.

به گزارش دنیای معدن، حسین رئیسی در گفت وگویی رسانه ای با تبریک سال نو و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، اظهار کرد: نام گذاری امسال یک نام گذاری بسیار هوشمندانه در مسیر رشد اقتصادی و پیشرفت کشور است و فلسفه ای حکیمانه در آن نهفته است.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری نام سال را با مفهوم اقتصادی و نقش تولید برجسته کرده اند، مانع تراشی برای تولیدکنندگان و اشتغال آفرینان را ظلم بزرگ به کشور و آینده ایران خواند و عنوان داشت: پشتیبانی و مانع زدایی از تولید باید به شکل دقیق و دوراندیشانه ای از سوی دستگاه های نظارتی مورد رصد دقیق قرار گیرد تا افرادی با مانع تراشی برای تولیدکنندگان سبب زمین گیر شدن کشور نشوند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت ادامه داد: امروز کشور ما تحت تحریم ظالمانه قراردارد اما همه مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد از تحریم ها نیست بلکه عمده مشکلات در جامعه از ضعف مدیریت ها و سوءمدیریت ها در کشوراست.

رئیسی اضافه کرد: امروز سوء مدیریت را در موضوع تأمین سیمان برای پروژه های عمرانی دولتی و بخش خصوصی می بینیم. تامین سیمان شرم آوراست در حالی که کارخانه سیمان در استان وجود دارد و استان و مردم نیاز به سیمان دارند، سیمان صادر می شود.

نماینده شرق استان گفت: وقتی با مسئولان استان در حل مشکلات صحبت می شود، دلیل و توجیه می آورند اما آقای استاندار اگرمسئولی در حل مشکل مردم ناتوان است، آن راکناربگذارید.

وی به انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: باید با یک حضور پرشور و مثال زدنی در انتخابات شرکت داشته باشیم و به دشمنان داخلی و خارجی تودهنی محکم دیگری بزنیم.

رییسی عنوان داشت: امروز مدیریت خمود و تنبل چاره ساز کشور نیست بلکه مدیریت چالاک و حضور در میدان و حرکتی جهادی چاره ساز است و از مسئولان استان وشهرستان می خواهم درخصوص افت فشار آب شرب مردم چاره اندیشی کنند که مردم گلایه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید