192827

هشدارها و خطرات جدی موج چهارم کرونا را جدی بگیریم

دنیای معدن -با توجه به شروع موج چهارم کرونا در کشور و مجاورت استان اصفهان در کانون کرونای انگلیسی (استان خوزستان) و ... جلسه ویژه ستاد کرونای ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، در این جلسه مکاری مدیر HSE شرکت، رعایت و اجرای کلیه دستوالعمل‌های کرونا در کلیه بخش‌ها و تردد کارکنان را ضروری دانست و گفت: کلیه اقدامات و تمهیدات لازم در این خصوص همانند گذشته، دنبال می‌شود و همه ملزم به رعایت و اجرای دستورالعمل‌ها می‌باشند. ماسک و الکل مناسب نیز بطور مرتب تهیه و بین کارکنان توزیع می‌گردد.

در این جلسه دکتر آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری و مدیر عامل شرکت پویش درمان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کرونا در کشور، استان، منطقه و شرکت، اقدامات ذوب‌آهن اصفهان و بیمارستان شهید مطهری و بخش‌های مختلف شرکت (ویژه مبارزه با موج های کرونایی) را بسیار مهم و اثربخش ذکر نمود و گفت: اقدامات پیشگیرانه ذوب‌آهن اصفهان در این زمینه در مقایسه با سایر شرکت‌ها، بسیار چمشگیر و اثر بخش‌تر بوده است.

لازم بذکر است که در شرایط فعلی، طبق دستورالعمل‌های جدید وزارت بهداشت، فرد مبتلا به کرونا به همراه کلیه اعضای خانواده قرنطینه خواهند شد.

گسترش و ابتلا به کدونای جهش‌یافته‌ی انگلیسی ۷۰ برابر و مرگ و میر ناشی از آن نیز، بیشتر از ویروس قبلی است و حتی خطر مبتلا شدن کودکان نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید