191628

بازدید محمدرضا دشتی اردکانی؛ رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی از غرفه گردشگری معدنی انگوران در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری

دنیای معدن - رییس فراکسیون گردشگری مجلس و ولی تیموری؛ معاون گردشگری وزارت گردشگری از غرفه گردشگری معدنی انگوران زنجان بازدید کرده و در جریان مراحل و اقدامات انجام شده در این ارتباط قرار گرفتند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، رییس فراکسیون گردشگری مجلس و ولی تیموری؛ معاون گردشگری وزارت گردشگری از غرفه گردشگری معدنی انگوران زنجان بازدید کرده و در جریان مراحل و اقدامات انجام شده در این ارتباط قرار گرفتند.
در این بازدید ابتدا رضا دستجردی؛ عضو هیات مدیره و مسول کمیته گردشگری معدنی ایمپاسکو به تشریح ظرفیت و کارکرد موثر گردشگری معدنی کشور از جمله ارتقای سطح دانش و درک عمومی از معدن کاری و ایجاد و استمرار اشتغال بعد از اتمام ذخایر معدنی و زیباسازی معادن متروکه پرداخت.
در ادامه تیموری در خصوص سیاست ها و برنامه ها و حمایت های دولت و مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی زنجان در خصوص مراحل اقدام و صدور مجوز گردشگری به عنوان اولین تجربه رسمی توضیحاتی ارائه داد.
در پایان دشتی اردکانی گفت: در مجتمع معدنی انگوران با ایجاد صنعت گردشگری توسط ایمپاسکو حتی با اتمام ذخیره معدن نیز دیگر شاهد بیکاری و مشکلات زیست محیطی نخواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید