191473

مراسم تقدیر از منتخبین سیزدهمین دوره جشنواره «کارآفرینان برتر ملی»

سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور و محمد شریعتمداری، وزیر کار، روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ در سالن تلاش برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از انجمن مدیران صنایع، جناب آقای اسحاق جهانگیری به استعداد و توانمندی و ظرفیت های فراوان کشور اشاره و تاکید نمودند با رفع موانع پیش روی کارآفرینان و فعالان اقتصادی می توانیم به توسعه یافته ترین کشور منطقه تبدیل شویم. وی در ادامه به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و از عملکرد مدیران کشور در دوره اخیر قدردانی نمودند. معاون اول رییس جمهوری در ادامه با اشاره به تقدیر از محسن خلیلی عراقی از پیشکسوتان صنعت ایران، گفت: ایشان حق بزرگی به گردن صنعت کشور دارد و یکی از ویژگی های ایشان این است که از سال های گذشته انجمن و تشکل داشت چرا که نهادسازی یکی از شاخصه های توسعه یافتگی است.

جهانگیری افزود: واحدهای صنعتی آقای خلیلی عراقی که اشتغالزایی زیادی برای جوانان کشور ایجاد کرده است همواره به روز شده اند و توانسته اند طی سالیان دراز ادامه حیات دهند.
معاون اول رییس جمهوری افزود: برخی تصور می کنند وقتی کارخانه ای راه اندازی می شود هیچ وقت نباید بمیرد اما هر کارخانه ای اگر نتواند خود را با شرایط روز و فناوری های نوین تطبیق دهد از صحنه خارج می شود.
جهانگیری افزود:‌این ویژگی ها در کارخانه های آقای خلیلی عراقی وجود داشته است و ویژگی دیگر ایشان توسعه یافتگی است که به خوبی می داند در یک کشور برای اینکه بتواند حرف خود را به کرسی بنشاند باید نهاد ایجاد کند. یک صنعتگر به تنهایی نمی تواند حرف خود را به حکومت بزند اما وقتی نهاد و تشکل داشته باشد می تواند سیاست ها را نقد و زمینه اصلاح را فراهم کند.
در این مراسم با حضور معاون اول رییس جمهوری از تلاش ها و اقدامات مهندس محسن خلیلی عراقی پیشکسوت صنعت ایران قدردانی و از تمبر یادبود اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نیز رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید