186308

آغاز به ‌کار نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات با حضور وزیر صمت/ مشارکت ۱۰۴ شرکت داخلی در شانزدهمین دوره «ایران کان مین»

دنیای معدن -شانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته( ایران کان مین ۱۳۹۹) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

به ‌گزارش دنیای معدن، علیرضا رزم حسینی پس از افتتاح این نمایشگاه در بازدید از بخش‌های مختلف آن، از نزدیک با تولیدکنندگان و فعالان این حوزه گفتگو کرد و در جریان مهم‌ترین ظرفیت‌ها، مسایل، دغدغه‌ها و مشکلات آنها قرار گرفت.

این نمایشگاه تا ۱۴ بهمن ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید متخصصان دایر است و امکان بازدید عمومی ندارد.

تعداد بیش از ۱۳۰ غرفه از شرکت‌های داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی در این دوره از نمایشگاه مشارکت دارند، بروز بحران کرونا مانع از حضور شرکت ها از سایر کشورها در این نمایشگاه شده است.

همچنین در فضای ۱۴ هزار متر مربع ناخالص و حدود پنج هزار متر مربع مفید در نمایشگاه امسال، تازه‌های صنعتی و فنی مربوط به موضوع‌های نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

شانزدهمین نمایشگاه ایران کانمین که از سوی خانه معدن ایران با مشارکت شرکت پالار سامانه برپاشده، به مدت چهار روز برای بازید متخصصان مربوطه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر برپاست.

کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه؛ ماشین آلات معدنی و متعلقات، دستگاه ها، تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری، انواع ماشین آلات و تجهیزات حفاری، سنگهای قیمتی و گرانبها، سیستمهای تهویه معادن، نرم افزارها و سیستم های پردازش داده های معدنی، تکنولوژی های نوین در صنعت و معدن، انواع کمپرسور و پمپ، شرکت‌ها و پیمانکاران معدنی و ...هستند.
آغاز به ‌کار نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات با حضور وزیر صمت/ مشارکت ۱۰۴ شرکت داخلی در شانزدهمین دوره «ایران کان مین»

دیدگاهتان را بنویسید