185439

اتفاق بی‌سابقه در لیگ بیستم؛ پرسپولیس و آقا معلم استثنا شدند

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با انجام سه بازی به اتمام رسید. در این هفته ۱۷ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و تنها یک دیدار بدون گل بود. اما مهمترین اتفاق این هفته چیز دیگری بود.
در هفته‌ای که گذشت از هشت بازی انجام شده فقط یک بازی برنده نداشت و آن هم جدال بین ذوب‌آهن و نفت مسجد سلیمان بود که با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید ولی در الباقی دیدارها یک تیم به عنوان برنده از زمین خارج شد.
نکته جالب ماجرا این است که از بین هفت تیم برنده، پنج تیم میهمان بودند و موفق شدند میزبان‌های خود را از پیش رو بردارند و با شکست مواجه کنند. مس رفسنجان در تهران با نتیجه سه بر ۲ از سد پیکان گذشت. تراکتور در سیرجان با نتیجه ۲ بر یک گل‌گهر سیرجان را شکست داد. سایپا در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و استقلال را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد.
در ادامه فولاد خوزستان پس از سه هفته بدون پیروزی با نتیجه یک بر صفر میزبان قعرنشینش یعنی ماشین‌سازی را دست خالی از میدان خارج کرد و در نهایت سپاهان اصفهان عنوان بزرگترین میهمانِ برنده‌ی هفته دوازدهم را به خود اختصاص داد و با حساب ۲ بر یک از سد صنعت نفتی گذشت که در آبادان به هیچ تیمی حتی یک امتیاز هم نداده بود.
در این میان تیم‌های شهرخودرو و آلومینیوم اراک تنها میزبان‌های برنده بودند. تیم مهدی رحمتی با یک گل از سد شاگردان مجید جلالی در تیم نساجی گذشت و آلومینیوم اراک هم در استادیوم خانگی خود با حساب ۲ بر یک، پرسپولیس تهران را شکست داد تا دومین و آخرین برنده‌ی میزبان هفته دوازدهم باشد./ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید