185213

اشکش: داور در اعلام پنالتی اشتباه کرد/ مقابل بادران ۷۰ درصد مالکیت توپ داشتیم

ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی پس از بازی مقابل بادران اظهار کرد: امروز توانستیم مقابل تیم بادرانی که هزینه هنگفتی کرده، فوتبال خوبی ارایه داده و بالای ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و اگر اشتباه داور نبود و آن پنالتی بی‌مورد گرفته نمی‌شد ما پیروز میدان بودیم.
اشکش افزود: در آن صحنه اصلا برخوردی صورت نگرفت و نمی‌دانم داور به چه دلیل پنالتی گرفت! با وجود اینکه من لب خط بودم اما خیلی واضح بود که پنالتی نیست اما متاسفانه داور این اشتباه را صورت داد و ۲ امتیاز از تیم ما گرفته شد.
سرمربی استقلال ملاثانی ادامه داد: در یک صحنه توپ به دست بازیکن حریف اصابت کرد که طبق قانون خطای هند بود و داور باید پنالتی می‌گرفت که از این موضوع امتناع کرد. امروز تیم مردمی استقلال ملاثانی مظلوم واقع شد و اشتباه داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.
وی با تبریک به بازیکنان تیمش گفت: ما روند مثبتی را در پیش گرفتیم و به همین شکل ادامه می‌دهیم. کاری به نام تیم‌ها نداریم و در هر بازی سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را ارایه دهیم.
او افزود: اولویت ما بقا در لیگ است و پله به پله دنبال رده‌های بالای جدول هستیم. ما روی اشتباه داوری بعضی امتیازات را به حریفان دادیم لذا امیدوارم که داوری‌ها بهتر شود و این اشتباهات باعث نشود که حق تیم ما ضایع شود.
اشکش بیان کرد: پیش از انجام این بازی تیم ما شارژ مالی شد که جا دارد از تمام مسوولان استان تشکر کنم و امیدواریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.
منبع : خبرگزاری ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید