184652

کمبود میلیچ در استقلالی که نیازمند برنامه جدی است!، فکری همچنان در حسرت رکورد استراماچونی

از سری رقابتهای لیگ برتر امروز از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی استقلال تهران میزبان سایپا تهران بود.در این بازی محمود فکری به فکر بدست آوردن سه امتیار این دیدار برای تثبیت صدرنشینی تیمش بود، اما خودروسازان آبی پوشان ترمز استقلال را پس از روند خوبی که طی ۱۱ هفته اخیر داشت و تنها یک شکست متحمل شده و توانسته بودند در هفته قبل با نمایش بازی خوب و درخشش قایدی و شیخ دیاباته سه امتیاز روحیه بخشی را مقابل تراکتورکسب کنندکشیدند. دراین دیدار شاگردان فکری در روزی که فرصت‌های طلایی را هدر دادند و از محوطه ۶ قدم و در ریباندها توپ‌ها را تبدیل به گل نکردندودر شرایطی که نبود میلیچ در جناح چپ به خوبی احساس می شد و با دادن پاس های اشتباه در جریان بازی و نبود برنامه در دو جناح ، دروازه خود را در شروع نیمه دوم با شوت تماشایی حسین مالکی باز شده دیدند و دومین شکست فصل را متحمل شدند تا نارنجی‌ها با کسب دومین برد متوالی به شرایط خود در جدول هم سر و سامان بدهند و به رده هفتم بروند.
بعد گل سایپا استقلال که چیزی برای از دست دادن نداشت ، سراپا حمله شد و سایپا به ضد حملات چشم دوخت. قائدی مهاجم ریز نقش آبی پوشان در این نیمه چند شوت به سمت دروازه سایپا زد که شانس‌های او بی نتیجه ماند. بهترین موقعیت آبی پشان در این نیمه هم توسط قائدی رقم خورد. او پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد و ضربه خوبی به توپ زد اما دروازه بان سایپا با واکنش خوب ضربه قائدی را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۹۲ بازهم استقلال توسط فرشید اسماعیلی صاحب موقعیت خوب گلزنی شد که دروازه بان سایپا آن‌را دفع کرد و توپ برگشتی را شیخ دیاباته به گل تبدیل نکرد تا آبی پوشان دیگر مطمین شوند که کاری از دستشان بر نمیاد و باید شکست را قبول کنند و این تیم با شکست مقابل سایپا با ۲۲ امتیاز، موقتاً در صدر جدول حضور دارد. نارنجی‌پوشان نیز با صعودی پنج پله‌ای، از پرسپولیس و گل‌گهر سبقت گرفته و به رده هفتم جدول رسیدند.
استقلال تهران که در ۱۱ هفته گذشته به روند خوبی دست یافته بود در صورت پیروزی در این دیدار می توانست به رکود خوبی دست یابد و سرمربی این تیم نیز با کسب یک امتیاز به رکورد بی نظیری دست یابد واز رکوردی که قبلا استراماچونی در استقلال کسب کرده بودعبور کند.
استقلال در فصل گذشته با هدایت استراماچونی در ۱۲ بازی ۲۲ امتیاز گرفت و محمود فکری که در ۱۱ بازی با استقلال، به امتیاز ۲۲ رسیده بود، می توانست تا با کسب امتیاز در این دیدار از رکورد استرا عبور کند که این اتفاق رخ نداد.حالا فکری و استراماچونی از ۱۲ مسابقه ابتدایی فصل به طور یکسان امتیاز گرفتند و سرمربی استقلال می توانست از آن عبور کند ولی همپچنان در حسرت شکست این رکوردمی باشد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که فکری می تواند با توجه به رصت های باقی مانده این حسرت را بشکند یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید