184643

نیمکت استقلال مربیانی دارد که احترامشان بر ما واجب است

ابراهیم صادقی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: نیمه اول به خوبی بازی را کنترل کردیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و موقعیتی ندادیم. می توانستیم در همان نیمه اول به گل برسیم که متاسفانه نشد. با حرف‌هایی که در بین دو نیمه داشتیم خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. طبیعی بود بعد از گل تیم عقب رفتیم.
وی ادامه داد: ما از این عقب نشینی استقبال نمی کردیم اما تیم ما جوان است. تعویض های استقلال هم همگی هجومی بود و ۳۰ دقیقه سخت داشتیم. با تمام وجود بازیکنانم بازی کردند و این برای ما مهم بود. در این هفته ها تنها یکی دو بازی طی شاید ۳۰ دقیقه بد بازی کردیم. می توانستیم حداقل ۶-۵ برد داشته باشیم. در مجموع از روند فنی تیم راضی هستیم اما از نتایج راضی نیستیم. جوانان ما باید قدر این فرصت را بدانند. در این بازی هم چند بازیکن جوان میدان دادیم. خوشبختانه بازیکنان باتجربه به خوبی جور جوانان را می کشند و هم در بیرون و داخل زمین راهنمایی شان می کنند.
صادقی درباره عملکرد داور گفت: به نظرم داور این بازی خوب بود. اما این به نظرم رسم شده که با هر برخوردی نیمکت تیم ها اعتراض می کنند. بازی هفته گذشته ما را ببیند. ذوب آهن این فصل از داوری خیلی ضرر کرده اما در هفته گذشته اینقدر اعتراض کردند که داور دقیقه ۸۵ داور به اشتباه برای آنها پنالتی گرفت. ما بازی را نزدیک بود از دست برویم و برتری ما یک - یک شد و در نهایت در ثانیه های پایانی گل زدیم. این درست نیست که توپ بخورد به صورت بازیکن ۸-۷ بازیکن اعتراض می کند. وقتی چندین بار اعتراض می کنند بالاخره داور تحت تاثیر قرار می گیرد. این باید درست شود. داور امروز واقعا با شجاعت قضاوت کرد و مشکلی نداشت. اما این رسم شده در فوتبال ایران. نیمکت ها ۶-۵ نفر را می گذارند برای اعتراض به داور و اینقدر اعتراض می کنند تا داور تحت تاثیر قرار بگیرد. حتما به نظرم داوران و داور چهارم باید نسبت به همان اعتراض اول تصمیم بگیرند و برخورد کنند تا این اتفاقات نیفتد. اما همیشه تیمهایی مثل ما که طرفدار ندارند مظلوم واقع می شوند. بعضی باشگاه ها بیانیه می دهند و سرمربی و مدیرعامل و … صحبت می کنند تا تیم داوری هفته بعد تحت تاثیر قرار بگیرد. من به سلامت داوران اعتقاد دارم اما باید اشتباهات کمتر شود چرا که با بعضی اوقات آینده یک مربی با اشتباهات آنها از بین می رود.
سرمربی سایپا در واکنش به این سوال که پیش از بازی با اعتمادبنفس بالایی از برد تیمش مقابل استقلال صحبت کرده بود و به چه دلیلی به این برد اطمینان داشت گفت: این وظیفه ماست. هر طور مربی صحبت کند بازیکنان تحت تاثیر قرار می گیرند. هیچ اشکالی ندارد که ما آرزوهای بزرگ داشته باشیم. قبل از بازی بگوییم که تمام تلاش مان را می کنیم. من قبل از بازی نگفتم حتما می بریم و گفتم دنبال عملکرد خوبی هستیم. وقتی فرآیند خوب باشد قطعا به نتیجه خواهی رسید. ما گفتیم دنبال عملکرد خوب هستیم و شاید یکی دو بازی را از دست بدهی اما اگر عملکرد و روند خوبی را داشته باشی به نتیجه خواهی رسید. تیمی که به معنای واقعی تیم باشد و همه با تمام وجود بخواهند که برنده باشند به نظرم خدا هم کمک‌شان خواهد کرد.
منبع : خبرگزاری ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید