184629

مقابل استقلال خوب بازی کردیم/ نگاه به سایپا تبعیض آمیز است

ابراهیم صادقی پس از پیروزی یک بر صفر امشب سایپا مقابل استقلال تهران گفت: با تیم خوبی بازی داشتیم. آنها ۹ هفته نباخته بودند. کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارند. بازی را در نیمه اول کنترل کردیم و در دو سه ضد حمله موقعیت داشتیم اما گل نزدیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران افزود: در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و گل زدیم. پس از آن هم فشار خیلی زیادی آوردند تا نتیجه را عوض کنند اما بازیکنان تیمم فوق العاده بازی کردند و سایپا به برد رسید.
وی ادامه داد: در فصل جاری غیر از دو بازی که زمان‌های ۳۰ دقیقه‌ای بد بودیم برای بقیه بازی‌ها برنامه داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. می‌توانستیم در سه بازی هم به پیروزی برسیم اما این اتفاق نیفتاد. در این بازی هم به بازیکنان جوان استفاده کردیم.
صادقی یادآور شد: بازی به بازی بهتر می‌شویم و پارسال من کم تجربه بودم و شیب جوانگرایی زیادی داشتیم اما امسال فرق کرده و بازیکنان باتجربه به جوانان سایپا کمک می‌کنند. سایپا هوادار آن‌چنانی و بودجه زیادی ندارد اما از تمام پتانسیل موجود تیم استفاده می‌کنیم.
او در پایان نسبت به تبعیض رسانه‌ها در قبال تیم‌هایی همچون سایپا نیز واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه الان هم در قبال سایپا تبعیض قائل شدید. امیدوارم نگاه عادلانه ای وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید