184367

نقل و انتقالات پرسپولیس| خط قرمز یحیی بر رو نام این سه بازیکن

سرمربی پرسپولیس احتمالا عدم نیاز خود را به سه بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل اعلام خواهد کرد.

پرسپولیس که بعد از جدایی چند ستاره خود در آغاز فصل امسال از کمبود نفرات در چندین پست رنج می برد، حالا زودتر از سایر از تیم های لیگ برتری ورود خود را به نقل و انتقالات لیگ برتر آغاز کرده است.
مدیران جدید پرسپولیس که در شروع فصل فرصت کوتاهی را برای جذب نفرات جدید داشته‌اند سعی خواهند کرد، با برطرف کردن نیاز های اعلام شده توسط سرمربی خود در نقل و انتقالات زمستان، پرسپولیس را برای ادامه دیدار های لیگ برتر ، و شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.
یحیی گل محمدی که در این روزها به شدت با کمبود نفرات چه در بخش هجومی و چه در بخش دفاعی دست و پنجه نرم می‌کند، احتمالا با جذب نفرات جدید، موافقت خود را با جدایی سه بازیکن پرسپولیس اعلام می‌کند.
آرمان رمضانی
مهاجم بلند قامت و سابق سایپا در ابتدای فصل در زمانی به پرسپولیس پیوست که سرخپوشان از جذب شهریار مغانلو نا امید شده بودند. مدیران سابق پرسپولیس که در جذب گزینه اصلی یحیی گل محمدی برای خط حمله سرخپوشان باز مانده بودند با جذب آرمان رمضانی ریسک بزرگی و ناموفقی را در خط حمله پرسپولیس انجام دادند. آرمان رمضانی که به تعویض ثابت یحیی گل محمدی در دقایق پایانی سرخپوشان تبدیل شده است در صورت جذب مهاجم جدید از پرسپولیس جدا خواهد شد.
مهدی شیری
مهدی شیری که هرگز روزهای خوبی را در ترکیب سرخپوشان سپری نکرده است، مدت هاست در ترکیب این تیم جایی ندارد، پرسپولیسی ها در صورت جذب یک مدافع راست قید حضور شیری را خواهند زد و تا با خالی شدن لیست این تیم راه برای حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس هموار کنند.
محمد انصاری
محمد انصاری مدافع با سابقه سرخپوشان که به علت مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در ابتدای فصل هم در لیست خروجی پرسپولیسی ها قرار داشت بعد از جدایی شجاع خلیل زاده و عدم جذب بازیکن جانشین وی در جمع بازیکنان سرخپوشان ماندگار شد. انصاری حالا و احتمالا با جذب دو مدافع میانی از پرسپولیس جدا خواهد شد.
یحیی گل محمدی حتی بعد از مصدومیت دو مدافع میانی خود اعتقادی به حضور محمد انصاری در ترکیب ثابت این تیم ندارد، از این رو جدایی این بازیکن از سایرین بیشتر خواهد بود.
منبع: شفقنا ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید